جهت دانلود کاتالوگ محصولات کمرون CAMERON VALVE روی لینک کلیک نمایید .

فروش شیرآلات صنعتی کمرون CAMERON VALVE

CAMERON VALVE HISTORY

در سال 1945، کامرون پیشگام و اولین تولیدکننده 10000 psi در صنعت بود.

در سال 1960، شیر توپی کاملاً جوش داده شده سری کامرون T30 معرفی شد. امروزه به عنوان استاندارد صنعتی در نظر گرفته می شود و یکی از محبوب ترین شیرهای توپی در جهان برای کاربردهای خط لوله است.

پیشرو در صنعت کامرون از نوع قوچ سطحی BOP (جلو) و TL نوع قوچ دریایی (عقب) به ترتیب در سال های 1963 و 1986 معرفی شدند.

کامرون اولین کسی بود که سیستم‌های سرچاهی سطحی را با درجه‌بندی 30000 psi و 450 درجه فارنهایت مهندسی کرد و طبق API Spec 6A Appendix F واجد شرایط بود.

نرم افزار توالی یابی تجهیزات DrillPilot که برای اولین بار در سال 2017 به کار گرفته شد، ایمنی و عملکرد عملیات حفاری را افزایش می دهد.

تصفیه‌کننده الکترواستاتیک با فرکانس دوگانه NATCO در مقایسه با فن‌آوری‌های الکترواستاتیک معمولی، توان عملیاتی را برای کاربردهای کم‌آبی و نمک‌زدایی روغن با کارایی بیشتری بهبود می‌بخشد. امروزه، آخرین تکامل طراحی، واحد قدرت و کنترل کننده پاسخ فرآیند را برای دسترسی دیجیتال ارتقا می‌دهد: نظارت از راه دور اختیاری، کنترل، و بینش‌های عملی برای افزایش زمان کار و بهبود عملکرد عملیاتی.

جشن 100 سال نوآوری کامرون

در سال 1920، هری کامرون و جیمز ابرکرومبی Cameron Iron Works را تأسیس کردند. دو سال بعد، آنها اولین پیشگیرنده انفجار (BOP) را اختراع کردند - نوآوری که نه تنها استانداردهای ایمنی نفت و گاز را متحول کرد، بلکه پایه و اساس یکی از نمادین ترین شرکت ها و برندهای صنعت شد.

در طول قرن، Cameron Iron Works به Cameron International تغییر نام داد و به طراحی، ساخت و خدمات جامع ترین و قابل اعتمادترین مجموعه تجهیزات کنترل فشار در صنعت ادامه داد.

امروزه، به عنوان یک شرکت SLB، کامرون همچنان متعهد به حل پیچیده ترین مشکلات صنعت است و به ایجاد دوره جدیدی از نظارت و ایمنی محیط زیست در صنعت همیشه در حال توسعه کمک می کند.


* شما میتوانید جهت مشاوره و تامین برند معتبر فرانسوی کمرون CAMERON VALVE در کشور ایران با شرکت پترو تجهیز کاسپین تماس حاصل فرمائید .


منبع : وبسایت www.slb.com





نمایندگی انحصاری شیرآلات کمرون CAMERON