جهت دانلود کاتالوگ محصولات پی.کی کره PK VALVES روی لینک کلیک نمایید .

فروش شیرآلات صنعتی پی.کی کره جنوبی PK VALVES

.PK Valve & Engineering Inc

کارخانه پی کی ولو PK VALVE اولین و بزرگترین تولید کننده تخصصی شیرآلات صنعتی در کره جنوبی میباشد .

شرکت PK VALVE با پیشگامی در بازارهای خارج از کشور مانند آسیا، خاورمیانه، اروپا، آمریکای شمالی و جنوبی و آفریقا، بازار شیر صنعتی را رهبری می کند.

شرکت پی کی ولو که در سال 1946 تأسیس شد و به عنوان اولین شرکت شیرآلات صنعتی در کره به عنوان یک شرکت مقیم در مجتمع صنعتی ملی Changwon در سال 1974 شروع به کار کرد، شرکت PK VALVE به اولین و بزرگترین شرکت شیرآلات صنعتی در کره تبدیل شد. پی کی مجهز به سیستم تولیدی هستیم که تمامی فرآیندهای تولید شیر مانند توسعه محصولات جدید، طراحی، مدل سازی، آزمایش، ریخته گری، ماشینکاری، مونتاژ، بازرسی، رنگ آمیزی، بسته بندی و غیره را ادامه می دهد. PK VALVE بیشترین شیرآلات را در کره تولید می کنیم و قول ارائه بهترین رضایت مشتری

PK VALVE با سیستم تولید استاندارد جهانی و کنترل کیفیت مستمر بازار شیر صنعتی را رهبری می کنیم. ما خدمات تولید سفارشی را با اجرای یک برنامه تولید سیستماتیک برای مطابقت با کدها و مقررات مشتری ارائه می دهیم.
از طریق سرمایه گذاری مستمر تحقیق و توسعه در 70 سال گذشته و سیستم مدیریت کیفیت متمایز که به استاندارد در صنعت شیرآلات داخلی تبدیل شده است، ما موفق به بومی سازی شیرهای انرژی هسته ای، شیرهای برودتی و شیرهای با دمای بالا و فشار بالا شده ایم.

ما بهترین محصولات را به سایت‌های صنعتی مختلف از جمله صنایع پالایش نفت، پتروشیمی، هسته‌ای، گاز، LNG، تاسیسات نمک‌زدایی، صنایع دریایی و کارخانه‌های زیست‌محیطی تحت برند PK نه تنها در بازار داخلی بلکه در بیش از 70 کشور جهان عرضه می‌کنیم .


* شما میتوانید جهت مشاوره و تامین برند معتبر پی.کی کره جنوبی PK VALVE در کشور ایران با شرکت پترو تجهیز کاسپین تماس بگیرید .



منبع : وبسایت www.pkvalve.co.kr


نمایندگی انحصاری شیرآلات پی کی PK VALVE