جهت دانلود کاتالوگ محصولات فیشر FISHER VALVE روی لینک کلیک نمایید .

فروش شیرآلات صنعتی فیشر FISHER VALVE

FISHER VALVE

شرکت Fisher Valves بخشی از یک شرکت بزرگتر به نام Emerson Process Management است. فیشر تنها یکی از برندهای متعددی است که این شرکت در اختیار دارد و فعالیت می کند. Fisher Valve بیشتر به دلیل تولید شیرهای کنترلی و رگلاتورهای با کیفیت بالا شناخته شده است. Emerson Process Management شرکتی است که در زمینه های مختلف تکنولوژیکی و تولیدی فعالیت می کند.

تاریخچه فیشر

این شرکت برای اولین بار در سال 1890 در سنت لوئیس، میسوری تاسیس شد. این شرکت یک بیانیه ماموریت قوی دارد که برای تمام خطوط محصولات آنها از جمله شیرهای فیشر اعمال می شود. هدف آنها این است که بتوانند برخی از بهترین راه حل ها را با استفاده از فناوری و مهندسی ایجاد کنند تا بیشترین سود را برای مشتریان داشته باشند. بنابراین هر یک از شیرهای مختلف که توسط فیشر تولید می شوند، مطمئناً کیفیت بالایی دارند و با بالاترین استانداردها ساخته می شوند. بنابراین اگر به هر نوع شیری نیاز دارید، مطمئناً می دانید که از کجا شروع کنید.

فیشر شرکتی است که به داشتن بالاترین استانداردها و در نتیجه ایجاد برخی از بهترین محصولات با کیفیت موجود می بالد. طیف وسیعی از محصولات موجود است که شامل کنترل‌های فیشر، تنظیم‌کننده‌های فیشر و شیرهای فیشر می‌شود. محبوب ترین و شناخته شده ترین محصولات فیشر، شیرهای کنترلی فیشر است.

برخی از اخبار اخیر فیشر شامل خط جدیدی از رگولاتورهای فیشر است که فناوری ویژه طراحی شده و جدیدی را ارائه می دهد که عملکرد جریان دریچه را بهبود می بخشد. دریچه های فیشر در واقع در سراسر جهان دیده می شوند. دیگر اخبار جدیدتر انتخاب شیرها برای استفاده در نیروگاه های هسته ای در چین است.

شرکت Fisher Controls با کاتالوگ شیرآلات فیشر در بسیاری از مناطق دیگر جهان دیده می شود. همچنین شعبه های مختلفی از توزیع کنندگان Fisher Valves وجود دارد که عبارتند از Fisher Valves Canada، Fisher Valves UK، Fisher Valves India و Fisher Valves Australia.

بنابراین جای تعجب نیست که شرکت Fisher Controls یکی از تولیدکنندگان شیرآلات در حال رشد است. با فرصت های بسیار زیاد در سرتاسر جهان، شیرهای فیشر برای انواع مختلفی از مشاغل مختلف انتخاب می شوند. از جمله این موارد است که می‌توانید شیر فیشر را تقریباً در هر صنعتی در سطح جهان مشاهده کنید، زیرا به دلیل توجه قبلی به جزئیات این شرکت، به دلیل کیفیت بالا و عملکرد برتر شناخته شده‌اند.


* شما میتوانید جهت مشاوره و تامین برند معتبر آلمانی فیشر FISHER VALVE در کشور ایران با شرکت پترو تجهیز کاسپین تماس حاصل فرمائید.


منبع : وبسایت www.valveproducts.net





نمایندگی انحصاری شیرآلات فیشر FISHER VALVE