جهت دانلود کاتالوگ لوله های سندویک سوئد SANDVIK PIPES روی لینک کلیک نمایید.

فروش لوله های صنعتی سندویک SANDVIK INDUSTRIAL PIPE

SANDVIK GROUP HISTORY

شرکت سندویک SANDVIK در سال 1862 توسط گوران فردریک گورانسون، که برای اولین بار در جهان موفق به استفاده از روش بسمر برای تولید فولاد در مقیاس صنعتی شد، تأسیس شد. در مراحل اولیه، عملیات بر کیفیت بالا و ارزش افزوده، سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه، تماس نزدیک با مشتریان و صادرات متمرکز بود. این یک استراتژی است که در طول سال ها بدون تغییر باقی مانده است.

در اوایل دهه 1860، طیف محصولات شامل فولاد مته برای حفاری سنگ بود. عرضه این شرکت در بورس اوراق بهادار استکهلم در سال 1901 انجام شد. تولید فولاد ضد زنگ در سال 1921 و کاربید سیمانی در سال 1942 آغاز شد. تولید ابزار کاربید سیمانی در دهه 1950 در گیمو، سوئد آغاز شد.

در سال 1972 نام شرکت به سندویک AB تغییر یافت و در سال 1984 نوع جدیدی از سازمان با شرکت مادر و مناطق تجاری جداگانه معرفی شد.

توسعه و رشد

این شرکت به طور مداوم پیشنهادات خود را از جمله فناوری های جدید توسعه داده است. علاوه بر رشد ارگانیک، گسترش Sandvik همچنین شامل مجموعه ای از خریدهای شرکت در طول سال ها بوده است.

فهرستی از خریدها را در بخش سرمایه گذاران مشاهده کنید

در آگوست 2022، حوزه تجاری سندویک Sandvik Materials Technology به شرکت فهرست شده مستقل Alleima تبدیل شد.

امروزه، عملیات ساندویک در زمینه های اصلی زیر متمرکز شده است:

تجهیزات و ابزار، خدمات، راه‌حل‌های دیجیتال و فناوری‌های محرک پایداری برای صنایع معدنی و زیرساخت‌ها، مانند تجهیزات استخراج خودکار و الکتریکی و پردازش سنگ با کارآمدی زیست محیطی.

ابزارهای برش، سیستم‌های ابزار و راه‌حل‌های دیجیتالی که کارایی و اتوماسیون بالاتری را در تولید قطعات، و همچنین فناوری‌های اندازه‌شناسی درون خطی، خدمات ساخت افزودنی و پودر فلز ایجاد می‌کنند.

بنیانگذار ساندویک

پرتره نقاشی شده گوران فردریک گورانسون

گوران فردریک گورانسون (1819-1900) بزرگترین پسر خانواده کشتیرانی بود. او تربیت سخت اما منصفانه ای گرفت و در سنین پایین آموخت که همه مردم از ارزش یکسانی برخوردارند. با گذشت زمان، این امر در نحوه ساخت و توسعه شرکت و همچنین شهرداری اطراف آن منعکس شد.

2023

سندویک Sandvik 7 شرکت را در زمینه بهینه سازی معدن، راه حل های CAM، برق رسانی، محلول های پودری و پزشکی خریداری کرد. هویت و لوگوی جدید برند راه اندازی شد. طرح اهداف مبتنی بر علم اهداف گازهای گلخانه ای ما را تأیید کرد.

2022

منطقه تجاری Sandvik Materials Technology سندویک با موفقیت جدا شد و به عنوان یک شرکت مستقل، Alleima، در نزدک استکهلم فهرست شد. ما هشت شرکت را در زمینه‌های استراتژیک، از جمله ابزارهای گرد جامد، برنامه‌ریزی معدن و تشخیص باتری، خریداری کردیم. به دلیل اینکه روسیه در اوکراین بود، تصمیم گرفتیم عملیات خود را در روسیه متوقف کنیم.

2021

بهبود شدید تقاضا منجر به بهبود درآمد و حاشیه شد. سندویک برای 14 خرید شرکت در زمینه‌های استراتژیک مانند نرم‌افزار CAM، ابزارهای گرد، برنامه‌ریزی معدن و پشتیبانی زمینی قرارداد بسته یا امضا کرد. ما برای طرح اهداف مبتنی بر علم (SBTi) درخواست دادیم و متعهد شدیم که حداکثر تا سال 2050 به انتشار خالص صفر برسیم.

2020

همه گیر کووید-19 بر تقاضا در چندین بخش مشتری تأثیر منفی گذاشت. مجمع عمومی سالانه تصمیم گرفت که هیچ سود سهامی برای سال مالی 2019 پرداخت نشود. قراردادی برای خرید شرکت ایمنی زیرزمینی پیشرو در بازار DSI Underground امضا شد که یکی از بزرگترین خریدها در تاریخ سندویک است. ساندویک واگذاری حفاری و تکمیل (وارل) را نهایی کرد، یعنی عملیات مربوط به صنعت نفت و گاز.

2019

سندویک توافقنامه ای را برای واگذاری بخش عمده حفاری و تکمیل (وارل) امضا کرد. چندین خرید استراتژیک، به عنوان مثال در راه حل های باتری الکتریکی، اتصال بی سیم و ابزار گرد، تکمیل شد. جداسازی داخلی فناوری مواد ساندویک در گروه ساندویک آغاز شد. کارخانه پودر تیتانیوم سبز فیلد در ساندویکن سوئد افتتاح شد. استفان ویدینگ به عنوان رئیس و مدیرعامل جدید منصوب شد.

2018

ساندویک به عنوان یکی از پایدارترین شرکت ها در جهان (100 شرکت جهانی پایدارترین شرکت های جهانی) توسط شوالیه های شرکتی شناخته شد. Sandvik شرکت نرم‌افزار مترولوژی فرانسوی Metrologic Group را خریداری کرد و تجارت سیم‌های ضدزنگ خود را واگذار کرد.

2017

بهبود سودآوری و جریان نقدی قوی. اهداف مالی زودتر از موعد مقرر محقق شد. واگذاری سیستم های فرآیندی و سیستم های معدن تکمیل شد. قراردادهایی برای واگذاری تجارت سیم جوش و هایپریون امضا شد. گنجاندن در شاخص پایداری داوجونز 2017.

2016

استراتژی جدیدی با تمرکز بر تمرکززدایی و تصمیم‌گیری نزدیک‌تر به مشتریان معرفی شد. اهداف مالی جدیدی تعیین شد. فرکانس آسیب زمان از دست رفته (LTIFR) به 1.7 (2.2) کاهش یافت که در تاریخ سندویک کم سابقه است. گنجاندن در شاخص های پایداری شاخص پایداری داوجونز، سری شاخص FTSE4Good و شاخص پایداری اتیبل (ESI) Excellence Europe.

2015

یوهان مولین به عنوان رئیس جدید ساندویک انتخاب شد. رئیس اولوف فاکساندر شرکت را ترک کرد و بیورن روزنگن جانشین او شد. سندویک اعلام کرد که قصد دارد عملیات سیستم های معدنی خود را که تامین کننده سیستم های جابجایی مواد برای صنعت معدن است، واگذار کند. Sandvik شرکت هلندی SGL Technology را که تولید کننده تجهیزات پردازش برای صنایع غذایی است، خریداری کرد.

2014

800 پتنت جدید اعطا شد. در نتیجه برنامه های کارآمدی، 11 سایت بسته شد. ساندویک شرکت Varel International Energy Services را خریداری کرد و از این طریق راه‌حل‌های خود را برای بازار رو به رشد انرژی تقویت کرد. واگذاری یک تجارت توزیع برای محصولات فولاد ضد زنگ در استرالیا و نیوزلند و یک تجارت فنر برق در ایالات متحده و مکزیک که هر دو به عنوان مشاغل غیر اصلی تعریف می شوند.

2013

ساندویک در لیست ۱۰۰ شرکت نوآور جهان توسط تامسون رویترز قرار گرفت. این گروه همچنین در فهرست مربوطه در مجله تجاری فوربس قرار گرفت. مراکز تحقیقاتی جدیدی در هند و چین ایجاد شد. این گروه در تولید مواد افزودنی، چاپ سه بعدی سرمایه گذاری کرد. پترا اینارسون به عنوان رئیس بخش تجاری فناوری مواد ساندویک منصوب شد. اولین رئیس زن منطقه تجاری ساندویک. تملک شرکت آلمانی TechnoPartner Samtronic GmbH، شرکت کانادایی راه حل های حفاری Cubex Limited و 51 درصد از سهام شرکت Precorp Inc.

2012

ساندویک 150 سالگی خود را در 31 ژانویه و در طول سال جشن می گیرد. واگذاری Sandvik Medical Solutions که بخشی از حوزه تجاری Sandvik Venture بود، به پایان رسید. ما در پروژه سوئدی به نام «نبرد اعداد» با هدف افزایش تعداد زنان در پست‌های اجرایی شرکت کردیم. تامسون رویترز ما را به عنوان یکی از 100 شرکت نوآور جهان معرفی کرد که نشان از تلاش های ماست. Sandvik مالک 100% Seco Tools شد. به دلیل عملکرد ضعیف بازارهای اروپا همراه با توسعه قوی مستمر ما در مناطق به سرعت در حال رشد جهان، برای اولین بار اروپا تنها حدود یک سوم از کل صورتحساب های گروه را به خود اختصاص داد. بنابراین فروش ما از نظر مکان رشد متعادل تر شد.

2011

کشتی واسا

اولف فاکساندر رئیس و مدیرعامل جدید ساندویک در 1 فوریه می شود. یک همکاری طولانی مدت تحقیق و توسعه با موزه واسا در استکهلم آغاز شد که جزئیات تحویل پیچ‌های فولادی ضد زنگ با طراحی ویژه برای حفظ کشتی 380 ساله Vasa (تصویر) را ارائه می‌کند. سرمایه گذاری مشترک با یک شرکت چینی برای تولید و فروش ماشین آلات معدنی در بازار چین آغاز شده است. اکتساب از یک شرکت در صنعت خرد کردن و مرتب سازی در چین ساخته شده است. تعدادی از موافقت نامه های تامین کننده قابل توجهی در رابطه با پوشش لوله ها برای صنعت انرژی هسته ای امضا شده است و تصمیماتی برای توسعه ظرفیت تولید در ساندویکن به دنبال دارد. یک استراتژی جدید با تمرکز بر کسب و کارهای اصلی، بازارهای رشد و فرآیندهای داخلی ساده ایجاد شده است. یک سازمان جدید با تمرکز بر بازار با کنترل فعال تر عملیات تصمیم گیری می شود. سه حوزه کسب‌وکار به پنج حوزه تبدیل می‌شوند: Sandvik Mining، Sandvik Machining Solutions، Sandvik Materials Technology، Sandvik Construction و Sandvik Venture. تصمیم گرفته می شود که دفتر مرکزی گروه از ساندویکن به استکهلم منتقل شود. فرآیندی برای واگذاری منطقه در Sandvik MedTech آغاز شده است که با ایمپلنت ها و ابزار کار می کند. در ماه نوامبر، یک پیشنهاد عمومی توصیه شده به سهامداران اقلیت Seco Tools به منظور به دست آوردن تمام سهام باقی مانده در آن شرکت فرعی. در ماه دسامبر، ساندویک یک مجمع عمومی فوق العاده برگزار کرد و پیشنهاد را به سهامداران اقلیت Seco Tools تکمیل کرد. همچنین تصمیم گرفته شد که دفتر ثبت شده هیئت مدیره از ساندویکن به استکهلم منتقل شود.

2010

آندرس نیرن از Industrivärden رئیس هیئت مدیره می شود. تقاضا افزایش می یابد. کارکنان در یک هفته کاری کوتاه به ساعات کاری عادی باز می گردند. یک همکاری استراتژیک در فناوری پودر فلز با فناوری کارپنتر ایجاد شده است. Kanthal در حوزه محصول جدید، Sandvik Wire و فناوری گرمایش ادغام شده است. سرمایه گذاری عمده در تولید لوله در Chomutov، جمهوری چک، و در Sandviken. سفارشات بزرگ برای بند ناف به صنعت نفت و گاز و موافقت نامه های بزرگ تامین کننده لوله های مولد بخار برای صنعت برق هسته ای. چین اکنون چهارمین بازار بزرگ ساندویک است. سرمایه گذاری در یک مرکز تولید جدید در Svedala برای سنگ شکن ها و در یک مرکز توزیع جدید در اروپا برای قطعات یدکی برای صنایع معدنی و ساختمانی. ساخت بزرگترین واحدی که تاکنون برای تولید، مونتاژ، توزیع و خدمات پس از فروش به صنعت معدن در نیوکاسل، استرالیا ساخته شده است. Sandvik Coromant محصولاتی را برای بخش های صنعتی در حال رشد مانند هوافضا و نیروی باد توسعه می دهد.

مدیران سندویک SANDVIK از ابتدا تا کنون :

پر مورن 1868-1883

Göran F Göransson 1883-1900

Anders H Göransson 1900-1910

ویلهلم سبارت 1910-1917

تورد مگنوسون 1917-1929

کارل اف گورانسون 1929-1959

گوستاف سودرلوند 1959-1967

هوگو استنبک 1967-1976

Ragnar Sundén 1976-1979

آرن وستربرگ 1979-1983

پرسی بارنویک 1983-2002

کلاس آکه هدستروم 2002-2010

آندرس نیرن 2010-2015

یوهان مولین 2015-


* شما میتوانید جهت مشاوره و تامین برند معتبر  سندویک کشور سوئد  SANDVIK PIPE SWEDEN در کشور ایران با شرکت پترو تجهیز کاسپین تماس بگیرید .



منبع : وبسایت www.home.sandvik