جهت دانلود کاتالوگ گسکت اسپیرال وند کلینگر KLINGER رو لینک کلیک نمایید .

فروش گسکت اسپیرال وند کلینگر KLINGER

شرکت کلینگر KLINGER در یک نگاه

130 سال تجربه، 60 کشور. شریک صنعتی شما برای انتقال بدون نشتی مایعات و گاز

گروه کلینگر KLINGER GROUP می تواند به یک داستان موفقیت بیش از 130 سال نگاه کند و امروز در 60 کشور جهان به عنوان یک گروه فعال در سطح جهانی حضور دارد. KLINGER که در سال 1886 به عنوان یک تجارت خانوادگی تأسیس شد، در حال حاضر تولید کننده و تامین کننده پیشرو در جهان از آب بندی های صنعتی، سیستم های کنترل سیال و نظارت بر سیال است. واشر و شیرهای KLINGER با بالاترین کیفیت گواهی شده مطابق با استانداردهای بین المللی، به استانداردهای صنعتی تولید شده اند.

مشتریان KLINGER شامل شرکت های پیشرو در صنایع مختلف مانند نفت و گاز، شیمیایی، خمیر و کاغذ، انرژی، ساخت، زیرساخت، خودرو، دریایی، مواد غذایی و دارویی است. با امکانات تولید در محل در سراسر جهان، KLINGER قادر به ارائه راه حل های استاندارد و سفارشی است.

گروه KLINGER دارای آزمایشگاه‌هایی است که در آن مواد برای انتقال مایعات و گاز بدون نشت توسعه و آزمایش می‌شوند. در اینجا، KLINGER از بیش از 130 سال تجربه و همچنین توسعه محصول مدرن بهره می برد.

گروه KLINGER توسط یک تیم مدیریتی متشکل از دانیل شیبلی (مدیرعامل)، کریستوف کلینگر لوهر (مدیر عامل) و پیتر مولر (CFO) رهبری می شود. Christoph KLINGER Lohr مسئول بخش آب بندی است، در حالی که دانیل شیبلی مسئول بخش کنترل سیالات و بخش خدمات و توزیع است.


پنج جنبه اصلی که مشخصه گروه کلینگر KLINGER است
  1. KLINGER تولید کننده و تامین کننده پیشرو در سیستم های آب بندی صنعتی، کنترل سیال و سیستم های مانیتورینگ سیال در جهان است.
  2. این شرکت دارای بیش از 130 سال تجربه و پیشرفته ترین محصول در توسعه است.
  3. گسکت های اسپیرال وند و شیرآلات KLINGER جزو استانداردهای صنعت بوده و مطابق با بالاترین استانداردهای بین المللی می باشد.
  4. گروه KLINGER راه حل های استاندارد و سفارشی شده را برای مشتریان در صنایع مختلف ارائه می دهد.
  5. KLINGER در 60 کشور جهان نمایندگی دارد و 18 مرکز تولیدی در سراسر جهان دارد . شرکت پترو تجهیز کاسپین واردکننده و تامین کننده گسکت های اسپیرال وند با برند کلینگر KLINGER در ایران است .



منبع : وبسایت www.klinger-international.com