جهت دانلود کاتالوگ محصولات کو کو KOKO VALVE روی لینک کلیک نمایید .

فروش شیرآلات صنعتی کو کو KOKO VALVE

KOKO VALVE

Shanghai Koko Valves Co.,Ltd. در منطقه صنعتی Nanxiang شانگهای حمل و نقل و اطلاعات تسهیل شده در نزدیکی فرودگاه شانگهای Hongqiao واقع شده است. با ارائه سه پایه تولید، زمینی به مساحت 98000 متر مربع و مساحت ساخت 65000 متر مربع را پوشش می دهد.

KOKO در سال 1987 شروع به کار کرد و تجربه غنی در تولید سوپاپ به دست آورد و توسعه پایدار و سریعی را به دست آورد. در سال 2001، KOKO گواهی API، ISO9001-2000 توسط TUV Rhineland، CE MARK مدل EU PED "H"، عضو انجمن شیر ماشین آلات عمومی چین، عضو بازار مواد و منابع پتروشیمی چین، عضو عرضه calss-1 را دریافت کرد. شبکه شرکت ملی نفت چین، شرکت تولیدی تعیین شده اداره دولتی صنایع نفت و شیمیایی و شرکت ملی تجهیزات شیمیایی چین، و محصولات ما برای ساخت و ساز مهندسی توسط وزارت ساخت و ساز، P.R.چین توصیه شده است. با پشتیبانی از ظرفیت قوی در توسعه، تحقیق، تولید، بازرسی و آزمایش، و همچنین سیستم مدیریت علمی دقیق همه جانبه، محصولات ما دارای ساختار معقول، طرز کار عالی، مشخصات کامل و کیفیت قابل اعتماد هستند. به طور گسترده ای در صنایع پتروشیمی، گاز طبیعی، متالورژی، برق، داروسازی، ساخت و ساز و غیره استفاده می شود، محصولات ما به بازارهای بین المللی مانند خاورمیانه، آسیای جنوب شرقی، اروپا، آمریکا و غیره گسترش یافته است و تا حد زیادی گسترش یافته است. توسط کاربران شناسایی شده است.

KOKO در حال حاضر دارای بیش از 1000 نیروی کار، از جمله 185 مهندس و تکنسین، و بیش از 600 تجهیزات پردازش و پرداخت مانند ماشین تراش NC، مرکز ماشینکاری و سایر ماشین های پیشرفته است. ما عمدتاً شیرهای دروازه، شیرهای گلوب، شیرهای توپی، شیرهای چک، شیرهای خروس، شیرهای نیروگاه و غیره از 1/4 "~ 80" (DN6~dn2000mm)، 150LB~2500lb (0.1Mpa~42Mpa) و کار تولید می کنیم. درجه حرارت از -196ºC ~ 680ºC، به استانداردهای پیشرفته بین المللی API، ANSI، BS، DIN، NF، JIS، JPI، GB و غیره. مواد اولیه عمدتاً شامل فولاد کربنی، فولاد آلیاژی، فولاد ضد زنگ، مونل، آلیاژ 20# و غیره یا شیرهای مخصوص ساخته شده بر اساس درخواست کاربر است.

سوپاپ های خوب ساخته شده توسط KOKO، این تنها چیزی است که افراد KOKO به دنبال آن هستند، بلکه تعهد به کاربران در مورد کیفیت و خدمات است. ما از مشتریان جدید و منظمی که از KOKO بازدید می کنند استقبال می کنیم.


* شما میتوانید جهت مشاوره و تامین برند معتبر چینی کو کو KOKO VALVE در کشور ایران با شرکت پترو تجهیز کاسپین تماس بگیرید .


منبع : وبسایت www.kokovalve.com





نمایندگی انحصاری شیرآلات کوکو KOKO VALVE