جهت دانلود کاتالوگ محصولات ویتاس VITAS VALVE روی لینک کلیک نمایید .

فروش شیرآلات صنعتی ویتاس VITAS VALVE

VITAS VALVE

از سال 1965، VITAS شیرهای Gate، Globe و Check را مطابق با مهمترین استانداردهای بین المللی در بخش نفت و گاز و نیرو تولید کرده است.

این تولید طیف گسترده ای از شیرها را از نظر اندازه، از 1/2 اینچ تا 72 اینچ و مواد: فولاد کربنی، فولادهای آلیاژی برای دمای پایین، فولادهای ضد زنگ، دوبلکس، سوپردوپلکس، اینکونل و تیتانیوم را پوشش می دهد.

VITAS قادر به طراحی و تولید شیرآلات با بالاترین کیفیت و طراحی اختصاصی بنا به درخواست مشتری است که تمامی الزامات فنی از جمله طراحی خاص برای کاربردهای مختلف را برآورده می کند.

این کارخانه که در Brendola (VI) واقع شده است، بیش از 29000 متر مربع وسعت دارد که 15000 متر مربع آن تحت پوشش است و ظرفیت تولید 2000 شیر در ماه دارد. این می تواند شیرهای مونتاژ شده با وزن بیش از 80 تن و ارتفاع بیش از 15 متر را اداره کند. دارای 10 ماشین ابزار برای پردازش مکانیکی قطعات با وزن تا 40 تن و همچنین ماشین های لپینگ برای پردازش کره های با قطر تا 60. 12 میز تست هیدرولیک و پنوماتیک دارای ظرفیت های بین 0.5 اینچ تا 60 اینچ است. کارخانه مجهز شده است. با یک پناهگاه بیرونی با کنسول کنترل از راه دور برای آزمایش‌های ویژه، مانند گاز، فشار بالا، برودت، دمای بالا، غوطه‌ور شدن در مایع، آزمایش‌های عملکردی چرخه‌ای و آزمایش‌های انتشار فرار.

بنا به درخواست مشتری، محصولات استاندارد VITAS را نیز می توان در کارخانه ما در چین تولید کرد.


* شما میتوانید جهت مشاوره و تامین برند معتبر ایتالیایی ویتاس VITAS VALVE در کشور ایران با شرکت پترو تجهیز کاسپین تماس بگیرید .


منبع : وبسایت www.valvitalia.com





نمایندگی انحصاری شیرآلات ویتاس VITAS VALVE