جهت دانلود کاتالوگ شیرآلات بونی فورج ایتالیا BONNEY FORGE VALVE روی لینک کلیک نمایید .

فروش شیرآلات بونی فورج BONNEY FORGE VALVE

Bonney Forge Valves Corporation

شرکت بونی فورج Bonney Forge ، که در سال 1876 تأسیس شد، در ابتدا سخت‌افزاری برای واگن‌های اسب‌کشی بود . 

خط تولید شرکت بونی فورج BONNEY FORGE که همگی به فلزکاری و ماشینکاری نیاز داشتند، در نیمه اول قرن بیستم تکامل یافت. این محصولات شامل ابزار دستی، سخت افزارهای نظامی و آهنگری های تجاری بود. 

در نیمه دوم قرن بیستم ، شرکت بونی فورج Bonney Forge با معرفی خط اتصالات Olet وارد بازارهای اتصالات FITTINGS و شیرآلات VALVES شد. متعاقباً محصولات تکمیلی از جمله اتصالات فولادی فورج FORGE FITTING ، شیرهای فولادی فورج FOGED VALVES و شیرهای فولادی اخیراً ریخته‌گری شده CASTING VALVES اضافه شدند. 

شرکت بونی فورج Bonney Forge تا سال 1967 مالکیت خصوصی داشت و به صنایع خلیج و وسترن فروخته شد. تحت Gulf & Western، Bonney به تولید شیرآلات و اتصالات در کارخانه های واقع در ایالات متحده و ایتالیا ادامه داد. 

Bonney Forge تا سال 1984 که جان لئون خرید اهرمی موفقی از Gulf & Western را انجام داد، یک شرکت Gulf & Western باقی ماند. از آن زمان، بونی فورج Bonney Forge یک شرکت خصوصی و تحت مالکیت نزدیک خانواده باقی مانده است. 

برای بیش از یک قرن، بونی فورج Bonney Forge از طریق توجه دقیق به نیازهای مشتری و تولید محصولات کنترل جریان برتر به طور مداوم به برتری در تولید دست یافته است. امروزه نام بونی فورج Bonney Forge مترادف با کیفیتی است که فراتر از تمام استانداردهای صنعت است .


* شما میتوانید جهت مشاوره و تامین برند معتبر  بونی فورج ایتالیا  BONNEY FORGE VALVE در کشور ایران با شرکت پترو تجهیز کاسپین تماس بگیرید .



منبع : وبسایت www.bonneyforge.com

نمایندگی انحصاری شیرآلات بونی فورج BONNEY FORGE VALVE