جهت دانلود کاتالوگ محصولات او.ام.بی OMB VALVE روی لینک کلیک نمایید .

فروش شیرآلات صنعتی او.ام.بی ایتالیا OMB VALVE

تاریخچه شرکت او.ام.بی OMB VALVES


1973

آقای روبرتو بروی ( MR.ROBERTO BERVI ) در سال 1973 شرکت او.ام.بی OMB VALVE را برای تولید شیرهای فولادی فورج در یک گاراژ کوچک در روستای سناته ( CENATE ) در چند کیلومتری غرب برگامو ایتالیا تأسیس کرد. شرکت حمل و نقل آقای بروی در تجارت شیرآلات در سال 1956 شروع شد، زمانی که او به یک تولیدکننده محلی قطعات لوله‌کشی به نام O.M.B.A. از اوایل دهه 60 در کنگلومرا Gulf+Western مستقر در ایالات متحده پیوست.

1982

شرکت او.ام.بی OMB VALVE یک خط تولید شیر توپی BALL VALVE را اضافه کرد که عمدتا بخش دریایی را هدف قرار داده بود .


1992

کارخانه شیرآلات صنعتی او.ام.بی OMB اولین دفتر خود در خارج از کشور را در شهر هیوستون تگزاس افتتاح کرد .


1995

کارخانه OMB ( VALVES ) Asia Pte Ltd در سنگاپور تاسیس شد . اولین کارخانه تولید شیرآلات فولادی فورج ( FORGED VALVES ) در خارج از کشور برای خدمت رسانی و تمرکز به بازار رو به رشد آسیا افتتاح شد .


1998

شرکت او.ام.بی OMB VALVE در سال 1998 کارخانه CALOBRI ( تولید کننده شیرآلات فورج کاری شده ) در میلان ایتالیا را خریداری نمود . کارخانه CALOBRI که در سال 1948 تاسیس شده بود و در تولید شیرآلات ویژه بازار دریایی در دریای شمال تخصص داشت .


2001

شرکت OMB در سال 2001 کارخانه تولید شیرآلات صنعتی با نام تجاری IVM را در پادشاهی عربستان سعودی تاسیس نمود . کارخانه IVM VALVE نماینده شرکت OMB میباشد که بصورت یکپارچه تولید کننده شیرآلات صنعتی فورج FORGED VALVES و شیرآلات توپی BALL VALVE در عربستان میباشد که مورد تائید شرکت آرامکو نیز قرار گرفته است .


2011

شرکت فلوکون FLUCON که یک شرکت 100 درصد تابع کارخانه OMB VALVE میباشد خط تولید شیرآلات پروانه ای افست OFFSET BUTTERFLY VALVE را راه اندازی نمود.(اکنون این تولید در کارخانه OMB VALVE S.P.A از سال 2017 ادغام شده است )


2012

کارخانه او.ام.بی با نام OMB VALVES Inc در استافورد تگزاس ( ایالات متحده آمریکا ) برای حمایت از گروه کسب و کارهای درحال رشد در قاره آمریکا تاسیس شد .


2017

شرکت او ام بی OMB VALVE  در سال 2017 کارخانه VOGT VALVE را از شرکت فلوسرو FLOWSERVE خریداری میکند . 

فعالیت های تولیدی در استافورد تگزاس به شرکت OMB VALVE Inc منتقل شد . خط تولید شیرآلات VOGT افزایش یافت و پایگاه عرضه شیرآلات به ایتالیا و ایالات متحده امریکا انتقال یافت . 

کارخانه CALOBRI در ایتالیا به VOGT VALVES Srl تغییر نام داد و شیرآلات با استاندارد API600 , API 6D , API 6A را به خط تولید VOGT اضافه نمود .


2018

تمام فعالیت های تحقیق و توسعه شرکت او.ام.بی OMB VALVE به شرکت BUTI Research srl منتقل شد .

این شرکت تازه تاسیس در مورد فناوری های جدید مانند تولید افزودنی تحقیق میکند و توسعه خطوط تولید در زمینه برودتی عمیق برای صنعت هوافضا و گاز تخصصی را رهبری میکند .


2020

OMB VALVE شرکت BEL VALVE srl را خریداری میکند ، عملکرد ایتالیایی شیرهای BEL انگلستان .

با یک کارخانه در کوریسکو میلان در ایتالیا خرید کارخانه BEL یک خط تولید جدیدی از شیرآلات کشویی GATE VALVE و شیرهای توپی BALL VALVE مهندس شده را به تولیدات خود اضافه نمود . عملیات کارخانه VOGT VALVES srl و BEL VALVE UK باهم ادغام شدند و به کارخانه جدید CORISCO منتقل شد .


2021

اولین سفارشات بزرگ برای شیرهای سرویس هیدروژن مایع و اکسیژن مایع برای صنعت هوافضا و نیمه هادی ارسال شد و بخش جدید در شرکت VOGT VALVE srl  برای تمرکز بر محصولات چرخه هیدروژن تشکیل شد .

در 31 دسامبر 2021 آقای روبرتو بروی بنیانگذار کارخانجات تولید شیر OMB VALVE در سن 83 سالگی درگذشت .


2022

شرکت او ام بی OMB VALVE در فوریه سال 2022 کارخانه Nencini srl ( تولید کننده پیشرو کشور ایتالیا در زمینه شیرآلات صنعت آب ) را خریداری نمود . Nencini acquisition بخشی از استراتژی شرکت OMB برای گسترش در بخش های انرژی تجدید پذیر شد .

شرکت Nencini یک کارخانه را در Colle Val d'Elsa را اداره میکند و یک دفتر ارتباطی در ایالات متحده امریکا در کارخانه VOGT srl افتتاح نمود .

بخش هیدروژن کارخانه VOGT VALVES یک کارخانه جدید را در Cenate افتتاح کرد تا امکانات مونتاژ ، آزمایش و اتاق تمیز را گسترش دهد .

شرکت OMB نصب پنل های خورشیدی خود را برای تولید 1.2 مگاوات انرژی سبز گسترش میدهد تا ردپای کربن خود را کاهش دهد.


2023

شرکت OMB پنجاهمین سالگرد تاسیس خود را جشن میگیرد .

و این داستان ادامه دارد ...


* شما میتوانید جهت مشاوره و تامین برند معتبر ایتالیایی او.ام.بی OMB در کشور ایران با شرکت پترو تجهیز کاسپین تماس بگیرید .



منبع : وبسایت www.ombvalves.com

نمایندگی انحصاری شیرآلات OMB