جهت دانلود کاتالوگ محصولات اسمیت SMITH VALVE روی لینک کلیک نمایید .

فروش شیرآلات صنعتی اسمیت SMITH VALVE

SMITH VALVE USA

در سال 1847 توسط سیدنی اسمیت که به عنوان مخترع اصلی و اولین ثبت اختراع (22 می 1847، ثبت اختراع شماره 11711) فشار سنج بخار در دنیای مهندسی مطرح شد، تأسیس شد. این اختراع مهم گرم ترین حمایت را از جورج استفنسون، مهندس برجسته لوکوموتیو دریافت کرد.

این پتنت سیدنی اسمیت را قادر ساخت تا تولید سنج و بعداً شیرها و اتصالات را در Forest Terrace، Hyson Green، ناتینگهام آغاز کند، که تا سال 1882 که سیدنی درگذشت، در این راه ادامه داشت.

در سال‌های اولیه، دو پسر بزرگ سیدنی، جوزف و ساموئل، در آزمایش اختراعات بسیار به پدرشان کمک زیادی کردند و او به زودی پسران بزرگ‌اش را به کار گرفت.

نام شرکت در سال 1862 به برادران BROTHERS و شرکت اسمیت SMITH تغییر یافت و سیدنی در سال 1864 بازنشسته شد و تجارت را به چهار پسرش جوزف، ساموئل، آیزاک و ویلیام و همچنین به دامادش جان میلر واگذار کرد.

با این حال، اختلاف نظر در مورد سیاست در اوایل دهه 1880 منجر به این شد که سه نفر از برادران در نهایت ارتباط خود را با تجارت قطع کردند و در سال 1882، ساموئل، آیزاک و ویلیام دوباره خود را در باسفورد ورکز، جاده مصر، ناتینگهام به نام سیدنی اسمیت و پسران و برادران اسمیت و شرکت از تراس جنگلی به جاده بابرز میل، ناتینگهام نقل مکان کردند.

برادران اسمیت و شرکت تا سال 1889، شرکت تحت مدیریت توانا جان میلر جونیور، به محل های بزرگتر در کارخانه بابرز گسترش یافته بود و در سراسر جهان صادرات داشت.

شرکت از خانواده اسمیت گذشت اما به تجارت برادران اسمیت و شرکت ادامه داد. Hyson Green، Limited پس از ادغام در سال 1906 و سپس به عنوان Smith Dennis Limited از سال 1962، نام خود را از H.W. دنیس لیمیتد، یک شرکت وابسته از اوایل دهه 1920، که مسئول معرفی شرکت برادران اسمیت در تولید شیرهای فشار قوی برای میادین نفتی و پالایشگاه ها بود.

در سال 1973 این شرکت توسط گروه Pegler Hattersley خریداری شد.SYDNEY SMITH AND SONS

در سال 1882 توسط سه تن از پسران سیدنی اسمیت، ساموئل، آیزاک و ویلیام، برای تولید سنج، شیرآلات و اتصالات تاسیس شد.

این شرکت در سال 1906 تأسیس شد و به عنوان سیدنی اسمیت و پسران (ناتینگهام) با مسئولیت محدود در جاده مصر و بعداً در دهه 1950 در لنتون لین، ناتینگهام، تحت مدیریت فرزندان آیزاک و ویلیام اسمیت ادامه یافت.

در سال 1961 شرکت توسط نیومن هندر محدود خریداری شد که بعداً توسط گروه Pegler Hattersley در سال 1969 تصاحب شد. اس. اسمیت محدود

در سال 1893 توسط جوزف ساموئل اسمیت، نوه سیدنی اسمیت، که یکی از اعضای شرکت برادران اسمیت و شرکت قبل از شروع کسب و کار در خیابان پارلمان 30، ناتینگهام و بعد از آن در محل گلدسمیت و خیابان جیمز، ناتینگهام، تاسیس شد.

در سال 1948، تحت مدیریت رجینالد اسمیت، رئیس و پیتر اسمیت، مدیر عامل، شرکت زمین و آثاری را در جاده سیندرهیل، بولول، ناتینگهام خریداری کرد و از محل گلداسمیت و همچنین بعداً از خیابان سنت جیمز به این مکان نقل مکان کرد. مجهز به کلیه ماشین آلات لازم برای ساخت شیرآلات و اتصالات متعدد مورد نیاز برای بازارهای خانگی و صادراتی بود.

در سال 1965 پیتر اسمیت، نوه جوزف ساموئل، کسب‌وکار خود را به گروه شرکت‌های آزبست و مهندسی بلز فروخت و به عنوان مدیر عامل ادامه داد. شرکت دریچه‌های پیتر اسمیت.

در 1 ژانویه 1969، پیتر اسمیت بخشی از کسب و کار را دوباره خرید و با بیست و چهار کارمند سابق J.S.Smith Ltd شرکت پیتر اسمیت دریچه را تاسیس کرد و به آدرس فعلی در Occupation Road نقل مکان کرد تا دریچه های کوچک تا متوسط ​​را برای ایالات متحده تولید کند. پادشاهی و بازارهای صادراتی

در سال 1971 پیتر اسمیت در سن 49 سالگی درگذشت و اکنون پسرش نیک اسمیت، مدیر عامل، با تیم مدیریتی و نیروی کار، سنت غرورآفرین تولید شیرآلات را که بیش از 150 سال پیش توسط سیدنی اسمیت آغاز شد، ادامه می‌دهد.


* شما میتوانید جهت مشاوره و تامین برند معتبر امریکایی اسمیت SMITH VALVE در کشور ایران با شرکت پترو تجهیز کاسپین تماس بگیرید .


منبع : وبسایت www.petersmithvalve.co.uk





نمایندگی انحصاری شیرآلات اسمیت SMITH VALVE