جهت دانلود کاتالوگ محصولات آلکو ALCO VALVE روی لینک کلیک نمایید .

فروش شیرآلات صنعتی آلکو ALCO VALVE

ALCO VALVE HISTORY

یک تولید کننده بریتانیایی که از سال 1977 شیرهای باکیفیت را برای صنعت نفت و گاز عرضه می کند.

ما دریچه های با کیفیت بالا را برای کاربردهای حیاتی طراحی، تولید و ارائه می کنیم. با انجام این کار، ما تاییدیه‌های ارائه دهندگان بزرگ نفت و گاز جهانی را به دست آورده‌ایم و شهرت رشک‌آمیزی نزد مشتریان خود ایجاد کرده‌ایم.

هنگام خرید از شیرآلات آلکو می توانید از کیفیت و یکپارچگی محصولی که خریداری می کنید بسیار مطمئن باشید. ما از طریق کنترل دقیق و بهبود مستمر در فرآیندهای تولید و کنترل کیفیت به این مهم دست می‌یابیم.

برای برآوردن نیازهای در حال تغییر بازار نفت و گاز، ضروری است که آینده را زیر نظر داشته باشیم و بتوانیم نیازهای متغیر مشتریان را ردیابی و برآورده کنیم. به همین دلیل است که ما بر جذب و توسعه کارکنان با کالیبر بالا، و توسعه تحقیق و توسعه و قابلیت های تولید سفارشی خود تمرکز زیادی داریم.

تغییرات مهم در ساختار گروه شیرآلات Alco

پس از تغییر مالکیت Alco Valves در جولای 2020، ما گام های بزرگی در رشد کسب و کار برداشته ایم و فرصت های هیجان انگیز زیادی را برای صنعت خود در افق می بینیم. ما می خواهیم از شما برای ادامه همکاری با ما تشکر کنیم، و ما مشتاقانه منتظریم تا ببینیم سال جدید چه چیزی به ارمغان می آورد (علی رغم همه گیری!).

ما تغییرات مهمی برای گزارش داریم. Alco Valves در سال 1977 تاسیس شد و تا سال 2014 (زمانی که Graco Inc شرکت را تصاحب کرد)، Alco متعلق به کارآفرینان بود و اداره می شد. در نگاهی به گذشته، ما احساس می‌کنیم که بخشی از روحیه کارآفرینی و پویایی که مالکان قبلی به Alco تزریق کردند، پس از فروش در سال 2014 از بین رفت. تحت نظارت آرکل، ما در حال تقویت مجدد کسب‌وکار هستیم و این شامل بازگرداندن تصمیم‌هایی می‌شود که حکمت آلکو را نادیده می‌گیرند. صاحبان قبلی

کسانی که چندین سال با ما کار کرده‌اند ممکن است به خاطر بیاورند که قبل از خرید Alco توسط Graco، ما از طریق چندین شرکت جداگانه کار می‌کردیم که هر شرکت نوع محصول متفاوتی را ارائه می‌کرد. این ساختار ما را قادر ساخت تا بر هر واحد تجاری به طور جداگانه نظارت کنیم، که به ما کمک کرد تا روابط مشتری و تامین کننده خود را با بیشترین توجه مدیریت کنیم.

بنابراین برنامه ما این است که آلکو را به ریشه اش برگردانیم. برای این منظور دو شرکت جدید راه اندازی کرده ایم.

Alco Valves Limited برای عرضه شیرهای ابزار دقیق به بازارهای سراسر جهان راه اندازی شده است و طیف وسیعی از "آماده برای رفتن" (RTG) را مستقیماً از انبار موجود است.

Alco Hi-Tek Limited دو بلوک و بلید (DBB)، تک فلنج های DBB و شیرهای نمونه برداری و تزریق را در سراسر جهان برای برنامه های Topside و Subsea عرضه می کند.

یک ساختار زیرک‌تر از تلاش‌های ما برای احیای کسب‌وکار و تخصیص منابع به شیوه‌ای کارآمد پشتیبانی می‌کند، به‌ویژه زمانی که برای ایجاد روابط تجاری جدید در سطح جهانی تلاش می‌کنیم.

بنابراین، از 2 ژانویه 2022، تمام سفارش‌های مشتریان جدید باید بسته به نوع محصول، با سوپاپ‌های Alco یا Alco Hi-Tek انجام شود. اگر شک دارید، لطفاً برای دریافت راهنمایی یا شفاف‌سازی، با بخش فروش عادی Alco تماس بگیرید.

لطفاً توجه داشته باشید که تمام سفارش‌های ثبت‌شده قبل از 2 ژانویه 2022 تحت تأثیر قرار نمی‌گیرند. این موارد توسط Alco Valves Group Limited برآورده خواهد شد.

به طور مشابه، دو شرکت جدید از 2 ژانویه 2022 به طور مستقل خرید خود را آغاز خواهند کرد. ما قدردانی می کنیم که این امر مستلزم همکاری شرکای زنجیره تامین ما برای ایجاد حساب های جدید است. ما برای ترتیب دادن این تسهیلات در هفته های آینده به صورت یک به یک ارتباط برقرار خواهیم کرد.

شکل‌گیری این دو شرکت جدید، رویکرد کارآفرینانه‌تر ما را تکمیل می‌کند، که در آن ما با وسوسه مرسوم برای متمرکز کردن چیزها کنار گذاشته می‌شویم و در عوض استراتژیک‌تر و متمرکزتر بر سهامداران می‌شویم.

تغییرات مهم دیگری که قبلاً اعمال کرده ایم عبارتند از:

تمرکز مجدد شرکت و استراتژی آن بر روی محصولات و قابلیت های اصلی آن.

جذب و ارتقای استعدادهای جدید و موجود برای کمک به رشد کسب و کار.

انتقال به تاسیسات جدید و مناسب تر واقع در شهرک صنعتی جاده آرمیتیج.

خرید شیرهای ابزار Saber در مارس 2021.

پیشرفت در بازارها و فرصت های جدید، از جمله بخش انرژی های تجدیدپذیر.

ما همچنین در حال حاضر در حال کار بر روی یک وب سایت جدید هستیم که از برندسازی مجدد بخش Saber خود رونمایی خواهد کرد.

تغییر ساختار شرکت برنامه ریزی شده ما در گذشته به خوبی به Alco خدمت کرده است و ما مطمئن هستیم که در آینده نیز این کار را انجام خواهد داد. با توجه به اینکه از زمان فروش در سال 2020 پیشرفت های زیادی در این تجارت داشته ایم، مشتاقانه منتظر ادامه همکاری با شما در سال جدید هستیم.


* شما میتوانید جهت مشاوره و تامین برند معتبر انگلیسی آلکو ALCO VALVE در کشور ایران با شرکت پترو تجهیز کاسپین تماس حاصل فرمائید.


منبع : وبسایت www.alco-valves.com





نمایندگی انحصاری شیرآلات آلکو ALCO VALVE