جهت دانلود کاتالوگ لوله های سومیتومو ژاپن SUMITOMO PIPES روی لینک کلیک نمایید.

فروش لوله های صنعتی سومیتومو SUMITOMO INDUSTRIAL PIPE

گروه سومیتومو SUMITOMO GROUP

Sumitomo Corporation Asia & Oceania Group کارخانه لوله سومیتومو ارائه دهنده راه حل های تجاری و سرمایه گذاری یکپارچه پیشرو است. ما عضو جدایی ناپذیر گروه Sumitomo Corporation ، یک بازیگر کلیدی در تبادل جهانی کالا، خدمات و فناوری هستیم.

دفتر مرکزی کارخانه لوله سومیتومو SUMITOMO PIPE در سنگاپور است و 25 دفتر در 24 شهر در 14 کشور در آسیا و اقیانوسیه دارد. موفقیت و رشد ما توسط نیروی کار چند ملیتی متشکل از بیش از 1000 نفر در منطقه پشتیبانی می شود. فعالیت های ما توسط یک شبکه جهانی متشکل از 884 شرکت گروه از 128 مکان در 65 کشور پشتیبانی می شود.

کسب‌وکارهای کارخانه سومیتومو صنایع مختلفی مانند محصولات فلزی، سیستم‌های حمل‌ونقل و ساخت‌وساز، خودرو، امور مالی و خدمات خودرو، محیط‌زیست و زیرساخت، مواد غذایی، مواد، املاک، رسانه‌ها، سبک زندگی، منابع معدنی، انرژی، مواد شیمیایی و الکترونیک را در بر می‌گیرد. همانطور که ما به ارائه ارزش ادامه می دهیم، در ایفای نقش خود به عنوان یک شهروند شرکتی خوب، مدافع جدی توسعه پایدار باقی می مانیم. ما با آسیا و اقیانوسیه در حال رشد هستیم.

از زمان شروع سومیتومو SUMITOMO در دهه 1950، ما به شرکت های متعددی کمک کرده ایم تا بازارهای جدیدی را گسترش دهند و باز کنند. از تامین مواد خام گرفته تا راه اندازی پروژه های تجاری تا برآورده کردن تقاضاهای خرده فروشی، نقش ما برای برآوردن نیازهای فعلی و آتی تکامل می یابد. امروزه از عملیات بالادستی به پایین دستی، ما مدل های کسب و کار یکپارچه ای را توسعه داده ایم که در کل زنجیره ارزش محصولات و خدماتی که با آنها سروکار داریم گسترش می یابد.

سازمان

Sumitomo Corporation Asia & Oceania Group آنچه را که ما سیستم مدیریت واحد تجاری می نامیم با هدف اجرای موثر و کارآمد استراتژی های تجاری اتخاذ می کند. در این سیستم، عملیات تجاری واحدهای گروه ما به طور استراتژیک تحت سیزده واحد تجاری و یک واحد شرکتی هماهنگ می شود. این به ما این امکان را می‌دهد تا کسب‌وکار خود را در سراسر منطقه با موثرترین تخصیص منابع و عملیات کارآمد گسترش دهیم. شبکه منطقه ای دفاتر ما همچنین تضمین می کند که مشتریان در صورت نیاز به تخصص و پشتیبانی محلی دسترسی پیدا می کنند.


نقاط قوت ما

نقاط قوت رقابتی کارخانه لوله سومیتومو SUMITOMO PIPE محرک های کلیدی موفقیت کسب و کار ما هستند. این نقاط قوت نقطه اوج تجربه گسترده در طیف گسترده ای از مشاغل و تخصص در سراسر یک شبکه جهانی است. آنها ما را قادر می سازند تا هر زمان و به موقع به نیازهای متنوع و پیچیده مشتریان خود در دنیایی در حال تغییر پاسخ دهیم.

صداقت

سومیتومو SUMITOMO با سنت صداقت مبتنی بر فلسفه تجاری سومیتومو، اعتماد مشتریان خود را در طول دهه ها پرورش داده ایم. این بنیادی ترین و با ارزش ترین دارایی کسب و کار ما است.

توسعه کسب و کار

سومیتومو SUMITOMO در ایجاد کسب و کار برتر هستیم و در شناسایی محصولات نویدبخش جدید، توسعه بازارهای جدید، سازماندهی عملیات و پروژه های تجاری و ایجاد مشارکت بسیار توانمند هستیم.

شبکه جهانی

سومیتومو SUMITOMO به شبکه وسیعی از بیش از 900 شرکت گروه از 129 مکان در 66 کشور دسترسی مستقیم داریم. ما با ترکیب تخصص جهانی و خرد محلی، منابع مناسب را در زمان مناسب و در مکان مناسب به سرعت و ایمن ارائه می دهیم.

مدیریت ریسک

با ترکیب فرهنگ ریسک با دهه‌ها تجربه در تجارت و سرمایه‌گذاری یکپارچه، سومیتومو SUMITOMO یک سیستم مدیریت ریسک قوی ساخته‌ایم که به طور ماهرانه ریسک‌های مختلف مرتبط با وضعیت اعتباری، و عملیات بازار و شرکت را مدیریت می‌کند.

روابط جهانی

SUMITOMO از روابط نزدیک و چند وجهی با بیش از 100000 شریک تجاری در سراسر جهان در تمام صنایع برخورداریم. در هر کشوری که در آن فعالیت می کنیم، با شرکای محلی که ابزاری برای رشد مستمر ما هستند، اتحادهای استراتژیک ایجاد می کنیم.

خدمات مالی

ما در سومیتومو SUMITOMO قادریم راه حل های مالی را برای نیازهای خاص مشتریانمان مانند تامین مالی، تامین مالی تجارت، تامین مالی پروژه، لیزینگ و غیره سفارشی کنیم.

سرمایه فکری

تیم ما متشکل از پرسنل حرفه ای، مبتکر و مدبر، دانش، تخصص و تجربه گسترده ای را در زمینه های مختلف کسب و کار جمع آوری کرده است. ما همیشه آماده کار بر روی راه حل های مناسب و نوآورانه هستیم تا به مشتریان خود در یافتن رقابتی ترین استراتژی ها کمک کنیم.

راه حل های لجستیک

علاوه بر طیف گسترده ای از خدمات لجستیک یکپارچه که به طور موثر هزینه و حمل و نقل را مدیریت می کند، ما ظرفیت توسعه و استقرار خدمات جامع برای مطابقت با تقاضا و عرضه مانند سیستم های مدیریت موجودی بهینه و تحویل به موقع را داریم.

هوش بازار

SUMITOMO با استفاده از شبکه جهانی خود، اطلاعات دقیق و حیاتی در مورد شرایط و روند بازار به مشتریان خود ارائه می کنیم.

راه حل های ICT

ما به طور مؤثری از فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) برای اصلاح مدل‌های کسب‌وکار خود استفاده می‌کنیم و راه‌حل‌هایی را ارائه می‌کنیم که به بهترین نحو کارایی عملیاتی را افزایش می‌دهند، مانند توسعه سیستم‌های پیچیده مدیریت زنجیره تأمین (SCM) و پشتیبانی از کسب‌وکار شبکه.


* شما میتوانید جهت مشاوره و تامین برند معتبر  سومیتومو کشور ژاپن  SUMITOMO PIPE JAPAN در کشور ایران با شرکت پترو تجهیز کاسپین تماس بگیرید .



منبع : وبسایت www.sumitomocorp.com