جهت دانلود کاتالوگ لوله های تناریس TENARIS PIPE روی لینک کلیک نمایید.

فروش لوله های صنعتی تناریس TENARIS INDUSTRIAL PIPE

TENARIS PIPE لوله تناریس

تناریس TENARIS تولید کننده پیشرو لوله و خدمات مرتبط برای صنعت انرژی در جهان و سایر کاربردهای صنعتی دیگر میباشد. سیستم تولید ما فولادسازی، نورد و شکل دهی لوله، عملیات حرارتی، رزوه کشی و تکمیل را در 16 کشور ادغام می کند. TENARIS تناریس همچنین یک شبکه تحقیق و توسعه داریم که بر افزایش سبد محصولات خود و بهبود فرآیندهای تولید متمرکز شده است. تیم ما، مستقر در بیش از 30 کشور در سراسر جهان، با اشتیاق به برتری در هر کاری که انجام می دهیم متحد شده است.

یک رهبر جهانی

از طریق شبکه یکپارچه و جهانی از امکانات تولید بدون درز و جوش داده شده، مراکز خدمات و مراکز تحقیق و توسعه، ما با مشتریان برای برآوردن نیازهای آنها کار می کنیم و بالاترین استانداردهای ایمنی، کیفیت و عملکرد را رعایت می کنیم.

14.9 میلیارد دلار

فروش خالص سالانه برای سال 2023

23 کشور

جایی که خدمات جهانی و شبکه توزیع ما در آن حضور دارند

29000 کارمند

کار در دفاتر و تاسیسات تولیدی ما در سراسر جهان

5 مرکز تحقیق و توسعه

توسعه و آزمایش محصولات جدید در حین نوآوری در فرآیندهای صنعتی

8.9 میلیون تن

ظرفیت تولید لوله فولادی بدون درز و جوش داده شده

60 میلیون

دلار در هزینه های سرمایه ای

سبد محصولات و خدمات بی نظیر

ما فناوری نوآورانه، کیفیت محصول قابل اعتماد و خدمات کارآمد را ترکیب می کنیم. اتصالات Tenaris Hydril Wedge™ و Blue® ما طیف بی نظیری از راه حل های محصول را برای رفع نیازهای عملیات حفاری و تکمیل در همه برنامه ها ارائه می دهند. فناوری Dopeless® یک پوشش صنعتی است که کارکرد و اجرای لوله را ساده می کند و در عین حال ردپای محیطی را به حداقل می رساند. در تناریس Tenaris، نوآوری فراتر از فناوری محصول است: ما در حال تغییر زنجیره تامین لوله‌ای از طریق سرویس Rig Direct® خود هستیم. همه اینها با حفظ بالاترین استانداردهای QHSE تحت یک سیستم واحد.

ما فراهم می کنیم :

- پوشش و لوله

- اتصالات پریمیوم Tenaris Hydril

- گریدهای اختصاصی فولاد

- اتصالات جوشی

- پوشش های ID و OD

- لوازم جانبی

- ابزار نفت و گاز

- بالابر مصنوعی

- لوله مارپیچ

- لوله حفاری

شراکت از آسیاب تا چاه

با Rig Direct®، ما با مشتریان نفت و گاز از طریق پروژه های حفاری آنها همکاری می کنیم. با برنامه ریزی خوب شروع می شود، جایی که کارشناسان فنی ما انتخاب محصول را برای به حداکثر رساندن عملکرد و در عین حال ساده کردن هزینه ها بهینه می کنند. از طریق یکپارچه سازی زنجیره تامین، ما در کنار مشتریان خود کار می کنیم و دقیقاً آنچه را که آنها نیاز دارند تولید و ارائه می کنیم.

مجموعه ابزارهای دیجیتال ما همه جنبه های اداری را از تماس گرفته تا تحویل و صدور صورتحساب ساده و شفاف می کند. در سایت دکل، تیم ما کمک های فنی را برای پشتیبانی از یکپارچگی چاه ارائه می دهد.

تجربه عمیق، تخصص فوق العاده عمیق

توسعه‌های فراساحلی به بالاترین سطوح قابلیت اطمینان، تجربه، مدیریت پروژه و انعطاف‌پذیری نیاز دارند. در هر مورد، ما تحویل می دهیم.

ما راه حل های یکپارچه و سفارشی، از تولید لوله با تحمل ابعادی دقیق گرفته تا خدمات و لوازم جانبی، با پشتیبانی شبکه های صنعتی و تحقیق و توسعه جهانی، پیشرفته و متحد شده تحت یک سیستم مدیریت QHSE ارائه می دهیم.

با مهم ترین سابقه در صنعت، بیش از 30000 کیلومتر از خطوط لوله ما با موفقیت در سخت ترین محیط ها در سراسر جهان نصب شده است.تناریس TENARIS به طور مداوم با مشتریان خود در راه حل های نوآورانه همکاری می کنیم و از تکامل صنعت انرژی، از مرحله طراحی پروژه تا اجرا حمایت می کنیم.

هنگامی که مهارت فنی، محصولات و خدمات با کیفیت بالا و تحویل به موقع ضروری است، مشتریان روی تناریس Tenaris حساب می کنند.

راه حل های ما

- لوله خط

- اتصالات رایزر

- خدمات One Line™

فراتر از الزامات لوله

توسعه‌های خشکی نیازمند سطوح بالایی از قابلیت اطمینان، تجربه، مدیریت پروژه و انعطاف‌پذیری هستند. در هر مورد، ما تحویل می دهیم. ما راه حل های یکپارچه و سفارشی، از تولید لوله گرفته تا خدمات و لوازم جانبی، با پشتیبانی شبکه های صنعتی و تحقیق و توسعه جهانی، پیشرفته و تحت یک سیستم مدیریت QHSE واحد ارائه می دهیم. ما علاوه بر شبکه گسترده توزیع کنندگان لوله خط، طیف کاملی از خدمات مدیریت مستقیم پروژه از جمله رسیدگی به موجودی، تدارکات سفارشی و خدمات فنی و پس از نصب را ارائه می دهیم. هنگامی که مهارت فنی، محصولات و خدمات با کیفیت بالا و تحویل به موقع ضروری است، مشتریان روی Tenaris حساب می کنند.

لوله های فولادی برای

- نفت و گاز

- آب

- دوغاب معدنی

نفت و گاز

خطوط جمع آوری هیدروکربن بالادست

خطوط جمع‌آوری نفت و گاز، نفت یا گاز را از منطقه تولید به تأسیسات ذخیره‌سازی یا خط لوله بزرگ‌تر منتقل می‌کنند. ما لوله های فولادی را در گریدها و قطرهای مختلف برای خطوط جمع آوری و ساخت سیستم های جمع آوری ارائه می دهیم. لوله های ما برای محیط های خورنده، دماهای پایین و بالا و فشار بالا ایده آل هستند.

خطوط تنه هیدروکربنی میانی

نفت و گاز طبیعی از طریق سیستم های خط لوله انتقال از مناطق دور افتاده به تاسیسات فرآوری منتقل می شود. ما لوله های جوشی فولادی با قطرهای مختلف را که برای ساخت سیستم های خط لوله حمل و نقل زمینی از راه دور استفاده می شود، ارائه می دهیم.

پایین دست

برای تامین نیازهای صنعت نفت و گاز برای حمل و نقل خشکی، لوله های ما برای ساخت تاسیسات پایین دستی مانند کارخانه های LNG، پالایشگاه ها، و نیروگاه های تولید برق و پتروشیمی که محصولات هیدروکربنی را به مصرف کنندگان تحویل می دهند، استفاده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تولید برق یا پردازش هیدروکربن کلیک کنید.


* شما میتوانید جهت مشاوره و تامین برند معتبر لوله تناریس کشور آرژانتین  TENARIS PIPE ARGANTINA در کشور ایران با شرکت پترو تجهیز کاسپین تماس بگیرید .



منبع : وبسایت www.tenaris.com