جهت دانلود کاتالوگ گسکت اسپیرال وند ورتکس VORTEX کلیک نمایید .

فروش گسکت اسپیرال وند ورتکس VORTEX

درباره شرکت ورتکس VORTEX

VORTEX™ GASKET-NM
مقاومت در برابر دمای بالا تا 1000 درجه سانتیگراد و فشار تا 43 مگاپاسکال

VORTEX ™ Gasket-NM یک اسپیرال وند با استفاده از مواد NM است. مواد NM توسط NICHIAS برای غلبه بر مشکل مزمن ورمیکولیت و گرافیت توسعه یافته است.


ورمیکولیت و گرافیت به ترتیب دارای مشکل در آب بندی و ضعف در مقاومت اکسیدانی هستند. به دلیل ساختار منحصر به فرد خود، مواد NM با افزایش طول عمر آب بندی و مقاومت در برابر اکسید شدن، این مشکلات را حل می کند.


منحصراً برای NICHIAS، VORTEX ™ Gasket-NM یک راه حل آب بندی برای عملیات بحرانی - دمای بالا و فشار بالا با محیط آب / روغن / گاز قابل اشتعال یا سمی برای مدت زمان مفید طولانی است.





ما از سال 1952 واشرهای VORTEXTM را عرضه کرده ایم که در صنایع مختلفی مانند پالایشگاه نفت، پتروشیمی، نیروگاه، گاز و خودروسازی مورد استفاده قرار گرفته است. اگرچه VORTEXTM نام محصول ما است، اما اصطلاح عمومی در این صنایع در ژاپن برای واشرهای مارپیچ شکل است که نشان دهنده سطح بالای شناخت و اعتماد برند NICHIAS است.

ما نه تنها واشرهای VORTEXTM بلکه انواع مختلفی از واشرها را نیز عرضه می کنیم. با استفاده از فناوری خود برای جلوگیری از نشت مایع و گاز، ما همچنان به دنبال فرصت‌های جدید برای کمک به مشتریان در سطح جهانی هستیم.

واژه شناسی


واشر: ماده ای که نشت قطعات متحرک مانند شیرهای آب را متوقف می کند "بسته بندی" نامیده می شود، در حالی که مواد جلوگیری از نشتی که برای قطعات ثابت مانند اتصالات لوله استفاده می شود "واشر" نامیده می شود. مهر و موم یک اصطلاح کلی است که به قطعاتی اطلاق می شود که نشت را متوقف می کنند، از جمله واشر و بسته بندی.


شرکت پترو تجهیز کاسپین در ایران با بیش از 10 سال سابقه در زمینه واردات و تامین گسکت گارلاک GARLOCK در خدمت صنعت ایران میباشد .


منبع : وبسایت www.nichias.eu



DNNGo.ContentBuilder