جهت دانلود کاتالوگ محصولات گسکت و رینگ فلکس ایتالیک FLEXITALLIC رو لینک کلیک نمایید .

فروش گسکت و رینگ فلکس ایتالیک FLEXITALLIC

درباره کارخانه تولید گسکت و رینگ فلکس ایتالیک FLEXITALLIC

در سال 1912 شرکت فلکس ایتالیک گسکت FLEXITALLIC GASKET در کمدن نیوجرسی توسط مهاجر آلمانی آقای هنری بومر تشکیل شد.

 فلکسیتالیک با توجه به نیاز صنعت به یک راه حل آب بندی بهبودیافته، ایمن و موثر برای کاربردهای پر تقاضا، گسکت اسپیرال وند را اختراع کرد. آقای هنری بومر در سال 1941 درگذشت و این تجارت به همسر او ، خانم ابا بومر واگذار شد. 

شهرت و رشد فلکس ایتالیک FLEXITALLIC در دهه 1940 زمانی که دریاسالار "بول" هالسی از نیروی دریایی ایالات متحده ناوگان خود را فراخواند و شش کشتی جنگی را تعمیرات اساسی کرد و به گسکت های فلکس ایتالیک مجهز کرد، ایجاد شد. گسکت های فلکس ایتالیک FLEXITALLIC به طور چشمگیری به جلوگیری از اتلاف بخار کمک کردند که قدرت آنها را در دریاهای سنگین محدود کرده بود. درخواست برای کشتی های تجاری به زودی دنبال شد. 

فروشگاه پرس فلکس ایتالیک در سال 1959، شرکت گسکت فلکس ایتالیک FLEXITALLIC به آقای برادوی فروخته شد که تا زمان فروش به T&N، شرکت را اداره کرد. همچنین در این مدت، مواد ورق PTFE ( تفلون ) با کارایی بالا توسعه یافتند و گرافیت لایه‌برداری شده به بازار آمد. 

در اواخر دهه 60، گرایش به سمت مواد غیر آزبست بود. فلکس ایتالیک FLEXITALLIC در خط مقدم این روند با پرکننده های غیر آزبست برای گسکت های اسپیرال وند بود.

 CarterWood Brothers (Gaskets Limited) در بریتانیا توسط T&N در سال 1970 خریداری شد و این شرکت به Flexitallic Ltd تغییر نام داد. 

مهندسان Flexitallic با مخترع Lawrence L. Guzick برای تولید یک دستگاه صرفه جویی در انرژی که جایگزین تله های بخار در کشتی های نیروی دریایی ایالات متحده شد همکاری کردند. این امر منجر به صرفه جویی 10.5 میلیون دلاری در سال برای نیروی دریایی شد. برای این نوآوری، رئیس جمهور کارتر در سال 1976 جایزه جان سی را به این شرکت داد . 

Flexitallic Sigma 500 در دهه 1980، Flexitallic Sigma® را برای استفاده در کاربردهای شیمیایی چالش برانگیز توسعه داد. از زمان راه اندازی آن، طیف وسیعی از مواد دیگر برای پاسخگویی به نیازهای روزافزون صنایع شیمیایی توسعه یافته است. همچنین در دهه 80، Flexitallic USA از کمدن، نیوجرسی به دیر پارک، تگزاس نقل مکان کرد. 

واشر Thermiculite در طول دهه 1990، Flexitallic یک ماده ورقه استثنایی دیگر را توسعه داد: Thermiculite® 815. Thermiculite® برای اولین بار در کاربردهای دمای بالا مورد استفاده قرار گرفت، از آن زمان به عنوان "حل کننده مشکلات" صنعت برای سخت‌ترین کاربردهای آب‌بندی شناخته شد. 

در سال 1994، TBA Sealing Materials در Rochdale، UK به گروه Flexitallic تحت T&N ادغام شد. Spiral Wound CGI Gasket Flexitallic با نوآوری محصولات جدید، توسعه واشرهای هیبریدی و بهبود بیشتر محدوده Thermiculite® ادامه داد. 

در سال 2002، Flexitallic جایزه John C. Vaaler را برای دومین بار برای توسعه Thermiculite® دریافت کرد. 30 سال پس از اولین جایزه خود، Flexitallic هنوز به عنوان یک پیشرو در صنعت شناخته می شود. 

در سال 2007، گروه Flexitallic توسط The FDS Group خریداری شد. 

در سال 2009، گروه FDS شرکت Sealex و AGS Group را خریداری کرد. Flexitallic GermanyFlexitallic در یک مرکز تولید و توزیع جدید در Willich، آلمان سرمایه گذاری می کند که از رشد مداوم آن در بازارهای آلمان و اروپا حمایت می کند. 

Flexitallic UAE. 2016 Flexitallic ChinaFGT (چین) به تأسیسات تولیدی بزرگ‌تر در سوژو نقل مکان می‌کند، کارخانه جدید بر روی تولید گسکت اسپیرال وند استاندارد با حجم بالا تمرکز خواهد کرد. Corriculite®در پاسخ به تقاضای مشتری برای یک ماده بهبودیافته با ویژگی‌های ضد خوردگی، Flexitallic مواد پرکننده گسکت جدید Corriculite™ را عرضه می‌کند که برای استفاده در کاربردهای حساس به خوردگی مانند خدمات آب دریا و هیدروکربن طراحی شده است. 

Flexitallic Benelux در ادامه رشد در بازارهای اروپایی، Flexitallic در تاسیسات جدید تولید و توزیع در Hoboken، بلژیک و Ticengo، ایتالیا سرمایه گذاری می کند. فلکس ایتالیک تایلند در استان رایونگ افتتاح شد تا حضور خود را در جنوب شرقی آسیا گسترش دهد. 

ISOFLEX™FSFlexitallic طیف جدیدی از کیت های ایزوله ISOFLEX™ را راه اندازی می کند، ایده آل برای فشار بالا و کاربردهای خدمات حیاتی، با هدف از بین بردن نگرانی ها و مشکلات محصولات موجود در بازار. 

Flexitallic US مرکز توزیع جدیدی را در شمال هیوستون افتتاح می کند که حضور منطقه ای خود را افزایش می دهد و در عین حال تسهیلات اختصاصی برای موجودی محصول و کالاهای نهایی ارائه می دهد. این افزوده جدید بر اساس تاسیسات تاسیس شده ایالات متحده، واقع در Geismar، LA و مرکز تولید اصلی در Deer Park، TX گسترش می یابد. 2021 Corriculite GasketBuilding بر اساس تاریخ افتخارآمیز نوآوری، Flexitallic به توسعه فن آوری های جدید آب بندی در حالی که شبکه جهانی تاسیسات تولیدی خود را رشد می دهد، ادامه می دهد و به حمایت از شرکت های سرمایه گذاری در انرژی سبز، از جمله ابتکارات جذب هیدروژن و کربن، اختصاص داده شده است، زیرا جهان در حال گذار به سمت انرژی پاک تر است. روش های تولید و ساخت.


شرکت پترو تجهیز کاسپین با بیش از 10 سال سابقه در زمینه واردات و تامین گسکت های اسپیرال وند فلکس ایتالیک FLEXITALLIC در ایران آماده عقد قرارداد و همکاری بصورت تامین گسکت های FLEXITALLIC صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی میباشد .


منبع : وبسایت www.flexitallic.com