جهت دانلود کاتالوگ گسکت اسپیرال وند دلمون DELMON روی لینک کلیک نمایید .

فروش گسکت اسپیرال وند دلمون DELMON

درباره کارخانه تولید گسکت دلمون

ما یک نهاد چند بعدی با منافع تجاری متنوع هستیم. ما با پیشروی صنعت خود در کیفیت و ارزش خدمات، بر آینده موفق مشتریان، کارمندان و صاحبان خود تمرکز می کنیم. گروه شرکت های دلمون DELMON یکی از گروه های نوظهور تولید، مهندسی، بازرگانی و بازاریابی است که دفتر مرکزی آن به صورت استراتژیک در بندر و شهر نفتی استان شرقی، دمام در پادشاهی عربستان سعودی مستقر است. این گروه دارای بخش های تجاری متنوعی است و در سرمایه گذاری های تجاری مختلف در منطقه پیشگام است

دلمون از زمان آغاز به کار خود در سال 1981، دستخوش تحولات اساسی شده است. این گروه بخشی از گروه برادران AI-Ghunaim است و از آن زمان تاکنون، سابقه قابل توجهی در انجام قراردادهای عمده و تامین قطعات مختلف در بازار داشته است. .

کیفیت کار و رضایت مشتری سنگ بنای خط مشی شرکت ما بوده است و صمیمانه تلاش می کنیم در خدماتی که ارائه می دهیم به نهایت کمال برسیم. این شرکت توسط تیمی از متخصصان در رشته های مختلف مدیریت می شود.


شرکت پترو تجهیز کاسپین با بیش از 10 سال تجربه در زمینه واردات و تامین گسکت های اسپیرال وند DELMON دلمون آماده عقد قرارداد و همکاری با صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی و کارخانجات صنعتی در ایران میباشد .


منبع : وبسایت www.delmon.com.sa