جهت دانلود کاتالوگ گسکت اسپیرال وند بروگمن آلمان BURGMANN روی لینک کلیک نمایید .

فروش گسکت اسپیرال وند بروگمن آلمان BURGMANN

درباره کارخانه بروگمن آلمان BURGMANN

کارخانه تولید گسکت اسپیرال وند بروگمن Burgmann Packings یک شرکت خصوصی است که پیشگام توسعه و تولید فناوری های کم انتشار است. 

راه حل های آب بندی ما به مشتریان در سراسر جهان کمک می کند تا اثرات زیست محیطی خود را در طیف گسترده ای از فرآیندها و برنامه های صنعتی پیچیده کاهش دهند. محصولات ما عمدتا مخفی و غیرقابل مشاهده در صنایع هستند، اما در مورد کاهش انتشارات مضر، افزایش ایمنی و کارایی کارخانه و همچنین انطباق با استانداردهای بهداشت و ایمنی تفاوت ایجاد می کنند. 

ما با 130 سال تجربه و ترکیب منابع و تخصص نیروی کار بسیار ماهر خود در ایرلند، ترکیه، چین و آلمان بهره می بریم تا انتظارات مشتریان را در بیش از 40 کشور در سراسر جهان برآورده کنیم و از آنها فراتر برویم. امکانات تحقیق و توسعه ما در ترکیه و چین با مشتریان، دانشگاه‌ها و مؤسسات آزمایشی ما همکاری می‌کنند تا راه‌حل‌های متناسب با چالش‌های قرن بیست و یکم را توسعه دهند. 

تمامی سایت های تولید گسکت و واشر بروگمن Burgmann دارای گواهینامه DIN EN ISO 9001:2015 و سایر گواهینامه ها و تاییدیه های خاص صنعت دیگر از جمله صنعت انرژی هسته ای و نفت و گاز هستند. 


دکتر. ولفگانگ بومز 

رئيس هیئت مدیره

 ولفگانگ بومز در سال 2004، زمانی که فعالیت های تولید پکینگ از تجارت فرودنبرگ و بورگمن آب بندی جدا شد، کل سهام بسته بندی بورگمن را به دست آورد. به عنوان رئیس گروه پکینگ بروگمن Burgmann، او شرکت را از یک پیمانکار فرعی به EagleBurgmann و Freudenberg Sealing Technology به یک بازیگر مستقل در بازار در صنعت آب بندی توسعه داده است. ولفگانگ قبل از شروع کسب و کار خود به عنوان مدیر عامل/مدیر عامل در شرکت های بازرگانی بین المللی با مسئولیت عملیات، فناوری اطلاعات و منبع یابی کار می کرد. پس از پایان تحصیلات خود در اقتصاد در دانشگاه کلن و مدرک دکترا، کار خود را در یک شرکت مشاوره بین المللی آغاز کرد. پس از آن او به یک شرکت ورزشی جهانی پیوست تا مسئولیت کنترل و بعداً کل بخش کفش را بر عهده بگیرد. 


دنیل تیلگنر 

مدیر عامل 

دانیل تیلگنر در سال 2016 به عنوان مدیر عامل گروه به Burgmann Packings ملحق شد. دانیل قبل از به عهده گرفتن این مسئولیت، 15 سال در کارکردهای مختلف فروش و توسعه تجارت در صنعت فناوری آب بندی کار کرده است. دانیل کار خود را به عنوان مدیر فروش منطقه ای و مدیر محصول با یک تولید کننده پیشرو واشر آلمانی پس از پایان دوره کارآموزی به عنوان دستیار مدیریت بازرگانی صنعتی در همان شرکت آغاز کرد. بعداً دانیل به گروه EagleBurgmann (یکی از اعضای EKK و Freudenberg) پیوست، جایی که به عنوان رئیس توسعه کسب و کار در بخش محصولات بسته بندی و واشر و بعداً به عنوان مدیر فروش خدمت کرد. دانیل در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرد و مدرک MBA را از مدرسه بازرگانی دانشگاه آزاد دریافت کرد.

شرکت پترو تجهیز کاسپین با بیش از 10 سال سابقه در زمینه واردات و تامین گسکت های اسپیرال وند برند بروگمن آلمان BURGMANN آماده همکاری با صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی میباشد .


منبع : وبسایت www.burgmannpackings.com