جهت دانلود کاتالوگ گسکت ال-ایمان AL-IMAN روی لینک کلیک نمایید .

فروش گسکت ال-ایمان AL-IMAN

درباره گسکت ال-ایمان AL-IMAN

شرکت کارخانجات الایمان در سال 1974 تاسیس شد. این شرکت تحت مالکیت و مدیریت رفعت علی میمیش، خلبان سابق نیروی هوایی است. 

این شرکت با تولید محصولات بتنی شروع به کار کرد. در سال 1978، بخش حمل و نقل مواد ایجاد شد که با لیفتراک ها، سیستم های ذخیره سازی و جرثقیل های سواری کامیون سروکار داشت. سه سال بعد، کارخانه لوله الایمان در جبیل تأسیس شد که در آن زمان به عنوان یکی از بزرگترین کارخانه های لوله در پادشاهی محسوب می شد. 

در سال 1988، کارخانه گسکت تأسیس شد و تعداد بخش‌های موجود در گروه شرکت‌های الایمان به چهار بخش افزایش یافت. نمایه ما کارخانه گسکت الایمان تحت مدیریت آلمان می باشد. این شرکت از سال 1988 فعالیت خود را آغاز کرده است و با ارائه محصولات گسکت اسپیرال وند SPIRAL WOUND GASKET با کیفیت بالا که توسط استانداردهای بین المللی به اثبات رسیده و مشتریان راضی شاهد آن هستند، نامی مشهور را ایجاد کرده است. کارخانه گسکت مجهز به امکانات مدرن برای تولید گسکت مطابق با استانداردهای بین المللی (مانند ASME، BS، DIN و غیره) است. 

گسکت‌های ما سال‌هاست که با موفقیت توسط صنایع نفت / گاز / پتروشیمی و سایر صنایع مورد استفاده قرار گرفته‌اند، بدون این‌که عربستان سعودی آرامکو بزرگ‌ترین شرکت نفتی جهان باشد. ما با فروش قوی به آسیا و برخی از کشورهای اروپایی، رهبر بازار در خاورمیانه هستیم.

شرکت پترو تجهیز کاسپین واردکننده و تامین کننده گسکت اسپیرال وند الایمان AL-IMAN در ایران میباشد .


منبع : وبسایت www.imangaskets.com