We Craft Web Solutions With Powerful Technologies

Let's Work Together

جهت دانلود کاتالوگ محصولات فلنج SHINSEI شنسی روی لینک کلیک نمایید .

فروش فلنج SHINSEI شنسی

درباره فلنج شنسی SHINSEI 

Shinsei Industry Sdn Bhd ("SSI") در 17 آوریل 2013 در پنانگ، مالزی تاسیس شد. این شرکت کاملاً متعلق به Shinsei Holdings Pte Ltd است که در جمهوری سنگاپور ثبت شده است.

SSI تنها سازنده تایید شده برای نام تجاری ژاپنی فلنج های فورج شده ، shinsei-slogo است. SSI و shinsei-slogo دارای گواهینامه PED، ISO 9001:2008، SASOL و ClassNK هستند. فلنج های shinsei-slogo از سال 2005 وارد بازار شده است و در صنایع مختلفی مانند نفت و گاز، پتروشیمی، تاسیسات، صنایع دریایی و کشتی سازی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

بازارهای فلنج shinsei-slogo شامل ایالات متحده، کانادا، ژاپن، هلند، ترکیه، بلژیک، اسپانیا، فرانسه، آفریقای جنوبی، برزیل، شیلی، آرژانتین، مکزیک، امارات متحده عربی، عربستان سعودی، استرالیا، سنگاپور، اندونزی، مالزی، تایلند ، ویتنام و ایران است . شرکت پترو تجهیز کاسپین واردکننده و تامین کننده فلنج های فورج کاری شده برند شنسی SHINSEI در ایران میباشد . SSI در بخش شمالی مالزی، شهر پنانگ واقع شده است که یک مرکز تولیدی با شبکه حمل و نقل کارآمد است. 

این شرکت دارای سرمایه اولیه 17 میلیون دلار آمریکا است. زمینی به مساحت تقریبی 45396 متر مربع و مساحت ساخته شده در حدود 13500 متر مربع را اشغال می کند. حدود 130 کارمند با ظرفیت تولید سالانه فولاد ضد زنگ ( استنلس استیل ) و فلنج های فورج کاری شده فولادی کربنی ASTM A105 حدود 5400 تن دارد.

  • Shinsei Industry Sdn Bhd شنسی تامین کننده مورد اعتماد فلنج در مالزی

تامین کننده پیشرو در مالزی برای فلنج های پایپینگ است. ما بیش از 15 سال تجربه در تولید فلنج های فولادی با بالاترین کیفیت داریم و مشتریان زیادی راضی در سراسر جهان داریم. فلنج یک دیسک، طوق یا حلقه ای است که به لوله متصل می شود تا از استحکام بیشتر پشتیبانی کند، خط لوله را مسدود کند یا موارد بیشتری را به آن متصل کند. آنها معمولاً به انتهای لوله جوش یا پیچ می شوند و با پیچ و مهره به هم متصل می شوند. یک واشر یا گسکت اسپیرال وند بین دو فلنج جفت کننده قرار می گیرد تا آب بندی و اتصال محکم تری ایجاد کند. این فلنج ها یا سفارشی با ابعاد ارائه شده توسط مشتری هستند و یا بر اساس استاندارد های موجود تولید می شوند.


منبع : وبسایت www.ssflanges.com