جهت دانلود کاتالوگ محصولات اولما ULMA روی لینک کلیک نمایید .

فروش فلنج اولما ULMA اسپانیا

درباره فلنج ULMA

شرکت تعاونی ULMA Forja، S.Coop.، با نام تجاری ULMA Forged Solutions، از زمان تاسیس در سال 1962.

 ULMA Forja S.Coop، یک نیروی پیشرو در سراسر جهان در تجارت فلنج های فولادی فورج و قطعات فورجی با کیفیت بالا بوده است. عضو Grupo ULMA (گروه ULMA)، یکی از مهم ترین گروه های صنعتی در اسپانیا، با 9 کسب و کار در زمینه های صنعت، فناوری و مهندسی، با بیش از 6000 کارمند و مجموع گردش مالی سالانه حدود 1.050 میلیون یورو است. ULMA Forja، S.Coop. کسب و کار خود را مطابق با ارزش های همکاری، مشارکت، مسئولیت اجتماعی و نوآوری انجام می دهد.

آنچه ما ارائه می دهیم قابل اطمینان، ایمنی، ظرفیت تولید، خدمات و پاسخگویی است، همراه با توانایی فورج کاری ، حتی مواردی که غیرممکن به نظر می رسند. امکانات پیشرفته و تیم حرفه ای بسیار ماهر ما به ما این امکان را می دهد که طیف کاملی از فلنج های فولادی فورج و قطعات فورج با کیفیت بالا را ارائه دهیم.

 خط تولید ما دارای بالاترین استانداردهای کیفیت، بهره وری و قابل اطمینان است. این عوامل با بهره گیری کامل از آخرین فناوری، تجربه و عقیده برتر ما، شهرت برجسته ای را برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان به ما داده است. مشتریان ما از سخت‌ترین صنایع از جمله نفت و گاز، پتروشیمی، هوافضا و مهندسی هسته‌ای هستند.


ما تجربه و ظرفیت مورد نیاز برای تولید طیف گسترده ای از محصولات، در طیف گسترده ای از اندازه ها (قطر تا 3 متر) و مواد (فولاد کربن، ضد زنگ، دوبلکس، سوپر دوبلکس، اینکونل، تیتانیوم و سایر آلیاژهای خاص) را داریم.

جذب و همکاری اخیر کارخانه Lazkao ما، رهبری ما را در صنایع فلنج فولادی و قطعات آهنگری فورج تقویت می کند و ما را به سمت گسترش محصولات و خدمات خود به سمت سخت ترین صنایع سوق می دهد.

فورج کاری خارق‌العاده که فراتر از انتظارات است و قادر به فورج چیزهای به ظاهر غیرممکن است. زیرا هیچ دستاوردی برای ما کافی نیست.

شرکت پترو تجهیز کاسپین واردکننده و تامین کننده فلنج و اتصالات برند اولما ULMA در ایران میباشد .


منبع : سایت www.Ulmaforge.com