جهت دانلود کاتالوگ اتصالات JD FRANCE روی لینک کلیک نمایید .

JD FORGED FITTING

اتصالات جی دی فرانسه JD FRANCE

JD Steel Corporation یک تولید کننده پیشرو، سهامدار گسترده محصولات لوله کشی برای صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و هسته ای است. JD Steel Corporation تولید کننده اتصالات جوشی، اتصالات فورج، اتصالات هیدرولیک ، اوتلت ها ، فلنج‌ها و زانو های شعاع بلند در موادی مانند فولاد ضد زنگ ( استنلس استیل STAINLESS STEEL ) ، فولاد کربنی، فولاد آلیاژی، فولاد دوبلکس و سوپر دوبلکس، آلیاژهای نیکل و غیره نیز می‌باشد.

ما متعهد هستیم که با محصولات با کیفیت و همچنین خدمات خود به نیازهای سازمان شما برای تامین منابع محصولات فوق خدمت کنیم، که با قابلیت ها و ظرفیت های زیرساخت داخلی به خوبی تثبیت شده به علاوه موجودی جامع مواد خام و محصولات نهایی تقویت شده است. ما در حال رشد سازمانی با نیروی کار قوی از کارکنان ماهر، با تجربه و واجد شرایط هستیم.

در JD Steel Corporation ما معتقدیم که برای ادامه توسعه بسیار مهم است که به مشتریان خود نزدیک بمانیم که بازخوردهای اساسی بازار و محصول را به ما ارائه می دهند. گسترش و موفقیت JD Steel Corporation به شناخت برند و پذیرش برند بستگی دارد. تنها با گوش دادن به مشتریان خود، می‌توانیم به انتظارات بازار امروز و فردا ادامه دهیم.

ارزش های ما :
مشتریان ما با ارزش ترین دارایی ما هستند و برای این منظور از افراد ماهر و آخرین فناوری و تجهیزات خود برای رفع نیازهای آنها استفاده می کنیم.

چرا اتصالات فورج JD :
ما یک نام مشهور در این حوزه هستیم که در زمینه ارائه انواع محصولات فولادی ضد زنگ STAINLESS STEEL ، فولاد کربنی و فولاد آلیاژی فعالیت می کنیم. ما به دلیل کیفیت عالی محصول و معاملات شفاف، قدردانی زیادی از مشتری به دست آورده ایم.

تخصص هایی که ما را به شریک تجاری سودآور برای مشتریان تبدیل می کند عبارتند از:
• قیمت مقرون به صرفه
• راه حل سفارشی
• بسته بندی سفارشی
• رویکرد مشتری مداری
• حالت های پرداخت آسان
• موقعیت مالی خوب و TQM
• محصولات با کیفیت برتر
• برنامه تحویل به موقع
• تحویل به موقع محصولات
• تجربه و تخصص در کار

دیدگاه ما :
ما به مشتریان کمک می کنیم تا منابع انرژی خود را توسعه دهند. آوردن قابلیت کلاس جهانی و ارائه آن به صورت محلی. ما ترتیبات تجاری را ترویج می کنیم که مطابق با نیازهای مشتریان باشد و به ما این امکان را می دهد که ارزش بیشتری را به مشتری ارائه دهیم و در عین حال بازدهی را از با ارزش ترین دارایی خود یعنی افرادمان افزایش دهیم.


ماموریت ما :
ارائه راه حل های فنی مناسب و ایجاد ارزش اضافی در جهت منافع متقابل با مشتریان خود که منجر به تبدیل شدن به سهامداران و تامین کنندگان ترجیحی در صنعت سهامداران و تامین کنندگان می شود.


شرکت پترو تجهیز کاسپین در ایران با بیش از 12 سال تجربه در زمینه واردات و تامین ملزومات خطوط لوله آماده همکاری با تمامی شرکت های ایرانی در زمینه تامین اتصالات با برند JD فرانسه میباشد .



منبع : سایت jdsteelcorporation.com