جهت دانلود کاتالوگ اتصالات ERNE FITTING روی لینک کلیک نمایید .

ERNE FITTNG HISTORY

اتصالات جوشی ارنه فیتینگ ERNE FITTING

Erne Fittings، تامین کننده پیشرو اتصالات جوشی در جهان، "اتصال ایمن" چیزی بیش از یک شعار است.

 اشتیاق و کمال گرایی در اتصالات لوله ایمن آن برای جوش های دائمی قرار داده شده است. هر اتصال ایمن همچنین یک ستون قوی برای موفقیت در مدیریت ریسک و زنجیره تامین و پایه محکمی است که ارنه فیتینگ ERNE FITTING در طول بحران های متعدد امروزی بر آن تکیه می کند. 

از زنجیره تامین چه آموختیم؟ منبع یابی تنها خطرناک است، زیرا وابستگی شدید تنها به یک تامین کننده، شرکت ها را قادر به گسترش ریسک عرضه نمی کند. 

همه‌گیری کووید-19 همچنین نشان داده است که اثر تک منبعی بر زنجیره‌های تامین نیز می‌تواند ناشی از وابستگی به چندین تامین‌کننده از یک کشور باشد. در چین، رویکرد رئیس جمهور شی جین پینگ برای مقابله با کووید صفر، کل مناطق این کشور بزرگ را به طور ناگهانی متوقف کرد. 

دیگر هیچ چیز کار نمی کند، هیچ کس خانه خود را ترک نمی کند، هیچ کس کار نمی کند یا چیزی تولید نمی کند، و هیچ کس صادرات یا واردات ندارد. همه ما در یک قایق هستیم خدمه کشتی های کانتینری - عمدتا آسیایی - دیگر اجازه سوار شدن یا ترک کشتی را نداشتند. بنادر کانتینری متوقف شد و کل چرخه حمل و نقل و حمل و نقل کالا تا به امروز درگیر بود. قرنطینه‌هایی که اقتصاد جهانی را مسدود می‌کرد، به وجود آمد. از آنجایی که شروع مجدد به طور همزمان انجام نشد، اقتصاد جهانی برای بازگرداندن ریتم خود تلاش کرد. پس از حمله روسیه به اوکراین، جنگ را به آن اضافه کنید. 

در حالی که اوکراین به تامین کننده اصلی مواد خام و کالاهای واسطه ای برای بسیاری از بخش های صنعتی تبدیل شده است، جهان غرب خود را مجبور به اعمال تحریم ها علیه روسیه می دید. تحریم‌ها نه تنها در میان‌مدت و بلندمدت به اقتصاد روسیه آسیب می‌زند، بلکه در کوتاه‌مدت بر زنجیره‌های تامین انرژی جهان غرب تأثیر منفی می‌گذارد. روزی که دنیای ارنه ERNE از حرکت ایستاد در مارس 2020، جهان با یک بیماری همه گیر از خواب بیدار شد. 

سناریویی که تقریباً همه کشورها و هر تجارتی را ناآماده و ناآگاه گرفتار کرد - Erne Fittings نیز از این قاعده مستثنی نبود. مشتریان ما محصولات و خدمات را به شرکت های مهندسی و ساخت و ساز خطوط لوله، به اصطلاح شرکت های EPC که در صنعت انرژی در سراسر جهان فعال هستند، عرضه می کنند و محصولات مورد نیاز برای برنامه ریزی و احداث کارخانه های آماده استفاده را ارائه می دهند. 

با توجه به دستور کار برای کربن زدایی، آنها بر نیروگاه ها در بخش نفت، گاز، هسته ای و گرمایش منطقه ای و همچنین روی نیروگاه های هیدروژنی تمرکز می کنند. با شروع بحران انرژی و افت قیمت نفت، تقریباً همه مشتریان ما پروژه های خود را به طور ناگهانی متوقف کردند. پروژه های جدید در خط لوله نیز متوقف شدند یا دیگر پیگیری نشدند. تامین کنندگان ما مجبور شدند یا تولید خود را کاهش دهند یا به طور کلی آن را متوقف کنند. بازار یک شبه متوقف شد. 

با این حال، همه‌گیری نشان داد که هزینه‌ها به تنهایی تنها معیار تصمیم‌گیری برای مدیریت نیست. در حالی که اخراج کارکنان ممکن است هزینه های کارکنان را در کوتاه مدت کاهش دهد، این تصمیم به محض از سرگیری عملیات سمی بود. همین امر در مورد مدیریت زنجیره تامین نیز صدق می کند. اگرچه امروز، سه سال بعد، بحران‌های متعدد - یک بیماری همه‌گیر به ظاهر پایان ناپذیر، یک آخرالزمان ژئوپلیتیک، انتقال انرژی در پس‌زمینه بحران آب‌وهوایی - مجموعه‌ای از چالش‌های جدید را ارائه می‌کنند، Erne Fittings با مدیریت ریسک استراتژیک و سازمانی خود در مسیر قرار گرفته و برای آینده مناسب است: ارنه برای آینده مناسب است زنجیره تامین و مدیریت تدارکات ما مبتنی بر مشارکت های بلند مدت و قابل اعتماد است. 

آنچه بیشتر اهمیت دارد جنبه های پایداری، کیفیت و قابلیت های تحویل است، نه قیمت ها. اتصال ایمن یک عامل فنی ضروری و به همان اندازه مهم انسانی برای موفقیت ما است. مشکلات تدارکات و فشار فزاینده هزینه ما را مجبور کرد تا سبد محصولات خود را ساده کنیم. ما کل زنجیره تامین خود را بهینه کردیم و فرصت‌های جدیدی را درک کردیم، زیرا قویاً معتقدیم که در میان هر بحرانی فرصت بزرگی وجود دارد. 

ما می دانستیم که جهان یک بار دیگر به اتصالات لوله نیاز دارد و باید برای این روز آماده باشیم، کارآمدتر و پربازده تر باشیم. طرح ما جواب داد در ارنه ERNE ، ما به طور مطلوب خود را برای نیازهای تغییر یافته و الگوهای رفتاری مشتریانمان در زمان‌های آشفته قرار دادیم. امروز بیش از هر زمان دیگری مشتری و تامین کننده انتخابی هستیم. ما به سرعت متوجه شدیم که نوسانات بالای قیمت ها در بخش تجاری ما رفتار مشتریان ما را تغییر داده است. 

در حالی که مقادیر سفارش داده شده کوچکتر است، فواصل سفارش کوتاهتر و مکرر شده است. ما زنجیره تامین خود را بر این اساس تنظیم کردیم و فرآیندهای تولید خود را بهینه کردیم. فضای ذخیره سازی پیشرفته ما اکنون نقش مهم تری ایفا می کند. این ما را قادر می‌سازد علیرغم همه مشکلات موجود در بازارهای تدارکات، از تحویل سریع‌تر به مشتریان خود اطمینان حاصل کنیم. دوران پرتلاطم امروز یک بار دیگر به ما نشان داده است که اعتماد و روابط سالم چقدر مهم است


شرکت پترو تجهیز کاسپین در ایران با بیش از 12 سال تجربه در زمینه واردات و تامین ملزومات خطوط لوله آماده همکاری با تمامی شرکت های ایرانی در زمینه تامین اتصالات با برند ERNE FITTING ساخت کشور اتریش میباشد .


منبع : وبسایت www.ernefittings.com